אבדיה לקראת הבכורה: "לא אקלע 40 תוך יום אחד"

דני אבדיה, ראסל ווסטברוק | וושינגטון וויזארדס, האתר הרשמי

רגע לפני משחקו הרשמי הראשון ב-NBA, הישראלי הגיע לתרום לקהילה בבי"ס מקומי יחד עם ראסל ווסטברוק והתראיין לתקשורת: "אני לא ביישן ולא מפחד מאף אחד. כל ישראל מאחוריי ורוצים שאצליח, אבל צריך פה סבלנות"

(גודל טקסט)

פחות מ-48 שעות נותרו עד להופעת הבכורה הרשמית של דני אבדיה ב-NBA, ובינתיים הרוקי הישראלי זכה לחוות לראשונה את המעורבות בקהילה הנהוגה בליגה. ראסל ווסטברוק לקח את אבדיה ואת מי שנבחר על ידי הוויזארדס בסיבוב השני, קסיוס ווינסטון, לבית ספר מקומי בוושינגטון והשלושה חילקו שם נעליים, תיקים ומסכות ל-300 ילדים, לקראת חג המולד הקרב ובא.

מעט לפני כן, אבדיה התראיין לתקשורת המקומית וסיפר על התחושות לקראת משחקו הראשון בליגה הטובה בעולם, בו יפגוש את פילדלפיה 76': "הרבה זמן לא קרה שהיה שחקן ישראלי בליגה, אז אני מעריך שהמון אנשים יצפו במשחק. כל המדינה מאחוריי, כולם תומכים בי מהבית ומאחלים לי הצלחה בכל יום. יש להם ציפיות והם רוצים שאהיה הכי טוב שאני יכול, אבל יודעים שזה המשחק הראשון שלי והכל יגיע עם הזמן. בין אם אהיה טוב ובין אם לא, אני מסתכל לטווח הארוך. אני מקווה שיהיה לי משחק טוב נגד פילי".

על החיים שלו מחוץ למגרש סיפר: "אני לא בחור של מסיבות ולא יוצא לי לחוות את זה יותר מדי כרגע, בגלל הקורונה, אני יוצא לפעמים לאכול במסעדות אבל חוץ מזה העיר די סגורה, אבל אני מאוד נהנה כאן בוושינגטון. נעבור את זה ואני מקווה שהכל יסתדר ודברים יחזרו לשגרה".

דני אבדיה | וושינגטון וויזארדס, האתר הרשמי

"רק במשחק השלישי עלינו עם סגל מלא", הוסיף לגבי תקופת ההכנה, "הרגשתי שאנחנו מחוברים אחד לשני ושאנחנו נהנים לשחק ביחד. גם בקבוצות עם הכימיה הכי טובה יש קשיים לפעמים, זה חלק מהמשחק ומהחיים. בסופו של יום, אני חושב שאנחנו קבוצה נהדרת עם כימיה טובה מאוד, אז לא היה לי קשה להתאקלם. אלה שחקנים כמוני, אנשים כמוני ואני רק רוצה ליהנות. אני אוהב את חבריי לקבוצה ואת המקום שאני נמצא בו, אעשה כל מה שיעזור להם להרגיש יותר בנוח. אני לא ביישן ולא מפחד מאף אחד, אעשה מה שצריך".

אבדיה סיכם: "דיברתי המון על ישראל אבל עדיין לא הבאתי את התרבות שלי לפה, מקווה שאוכל לעשות את זה במהלך העונה ונראה אם יאהבו את, עדיין לא יצא לי. התמיכה מהבית? זו לא הפעם הראשונה שהמדינה מאחוריי ותומכת בי. היו לי משחקים כאלה בעבר, אני אוהב את המדינה שלנו, את האוהדים והאנשים שתומכים בי ואכפת להם ממה שאני עושה. אני מנסה לייצג הכי טוב שאני יכול ולעשות את המקסימום, אבל אנשים גם צריכים להבין שאני צריך להיות סבלני. אני לא אקלע 40 תוך יום אחד. זה תהליך, אני מקווה שכולם יהנו ממנו כמוני".

עוד באותו נושא: דני אבדיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי