כיצד יושפע מכך כיאל? ברייטון פיטרה את כריס יוטון

כריס יוטון
כריס יוטון | AFP

המאמן שצירף את הקשר וגם את תומד חמד סיים את דרכו לארבע ארבע שנים וחצי: "הוא הראשון שהעלה אותנו לפרמיירליג וייזכר כאחד המאמנים המוערכים פה, אבל זה מרגיש כמו הזמן הנכון לשינוי", מר הבעלים

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

יממה לאחר שריקת הסיום לעונת 2018/19 בפרמיירליג ואחרי שהבטיחה את הישארותה, גם אם בקושי רב, הודיעה הבוקר (שני) ברייטון על סיום דרכו של המנג'ר כריס יוטון, שהגיע לברייטון כבר בדצמבר 2014 ובכמעט חמש שנותיו בקבוצה העלה אותה לפרמיירליג וגם הצליח לשרוד בשנתיים הראשונות.

יוטון בן ה-60, מי שבין השאר צירף למועדון, כידוע, את בירם כיאל ותומר חמד, כבר היה על סף פיטורים במהלך העונה בעקבות ההידרדרות הקשה בתחתית, אולם שתי תוצאות תיקו נגד ניוקאסל וארסנל ו-0:0 בחוץ נגד וולבס קודם לכן והפסד יחיד לטוטנהאם משער בדקה ה-90 בארבעת משחקים אלו במחזורים 34ו-37, השאירו אותה בליגה והורידו את קרדיף. הניצחון האחרון, אגב, הושג לפני חודשיים וארבעה ימים, מאז חלפו תשעה מחזורים.

"כריס עשה עבודה מצוינת בארבע שנים וחצי. הוא ייצב את המועדון, העלה אותנו לפלייאוף בעונה המלאה הראשונה שלו, היה הראשון שלקח אותנו לפרמיירליג ודאג שנשמור על מקומנו במשך שנתיים", כתב הבעלים טוני בלום באתר הרשמי, "זו ללא ספק אחת ההחלטות הכי קשות שקיבלתי, אבל נאלצתי לקחת אותה כי התקשינו בחצי העונה האחרונה. ניצחנו 3 משחקים מ-23 והיינו בסכנה רצינית, אז זה מרגיש הזמן הנכון לשינוי. כריס וצוותו תמיד ייזכרו בברייטון, הוא אחד המאמנים הכי מוערכים שהיו פה".



כיאל. כיצד הוא יושפע מכך בעונה הבאה? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי