שביט לשחקנים: "תישארו דרוכים. לא מתכוון לתרגל הרכב באימון המסכם"

אלדד שביט
אלדד שביט | bola studio

אווירה קשה אצל היורדת לליגת המשנה, שמנסה לשמור על רוח ספורטיבית לקראת מחזור הסיום. המאמן מתלבט בין שלושה בלמים לארבעה שחקני הגנה. חלאיילה וגאדיר ייעדרו, איברהים ללה בספק

(גודל טקסט)

בני סכנין אומנם כבר ירדה רשמית לליגה הלאומית אבל במועדון מנסים לשמור על ספורטיביות גם במחזור האחרון, במיוחד לאור חשיבות המשחק נגד קריית שמונה, שעשוי להכריע את הירידה במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון.

"אנחנו מבינים כי ספורטיביות וערכי המועדון תלויים במשחק הזה. אם נתבזה זאת תהיה מכה קשה עבורנו" אמר גורם במועדון. גם המאמן אלדד שביט מנסה לשמור על דריכות לפני המשחק והחליט לא יפרסם את הסגל ואת ההרכב עד לרגעים שלפני שריקת הפתיחה.

שביט אמר לשחקניו: "אני רוצה לנצח ורוצה להיות ספורטיבי עד השריקה האחרונה. תישארו דרוכים כי אני לא מתכוון לתרגל הרכב, אקבל החלטה רק לפני המשחק".


איברהים ללה. חולה ולא ישחק (מאור אלקסלסי)

המאמן מתלבט לגבי שיטת המשחק, ומחר יחליט אם לפתוח עם שלושה בלמים או קו של ארבעה שחקני הגנה. בכל מקרה שביט ייאלץ להסתדר ללא הקשר חאלד חלאיילה והחלוץ מוחמד גאדיר שסיימו את העונה וגם החלוץ איברהים ללנ חולה ולא התאמן אתמול. הבלם סארי פלאח חזר לאימונים ועשוי לפתוח במשחק.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אלבין פנישי, סארי פלאח, מרון גנטוס (ישראל זגורי), עמנואל אמבולה, גאבר עטאא, מהראן ראדי, מוחמד כליבאת, שלומי אזולאי ואוסמה חלאיילה (איברהים ללה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי