מדליית ארד לגפן פרימו במשקל 52 ק"ג בגראנד סלאם באקו

גפן פרימו
גפן פרימו | דני מרון

הג'ודאית הצעירה בת ה-19 הוסיפה עוד הישג לקריירה המרשימה שלה, כשלאחר שנוצחה באיפון בחצי הגמר גברה על יריבה שווייצרית בקרב על המדליה, והיתה לישראלית היחידה שעלתה על הפודיום ביום התחרויות הראשון

(גודל טקסט)

הדרך לטוקיו 2020 נמשכת, והיום (שישי) יצא לדרך הגראד סלאם בבאקו בו משתתפת נבחרת הג'ודו הישראלית. לאחר יום של קרבות אותו התחילו שישה ג'ודאים בכחול לבן, רשמה גפן פרימו הישג עם מדליית ארד בתחרות היוקרתית.

פרימו בת ה-19 (עד 52 ק"ג) העפילה עד חצי הגמר לאחר שגברה בסיבוב הראשון על יריבה מונגולית, בשמינית הגמר על יריבה פורטוגלית וברבע הגמר פגשה את אלישייה קוזנצובה הרוסייה – שהדיחה קודם לכן את גילי כהן ומנעה "דרבי" ישראלי שהיה עשוי להיות מכריע במאבק על הכרטיס לאולימפיאדה – וניצחה אותה בקרב ארוך בזכות עונשים בלבד.

בחצי הגמר פגשה פרימו את איי שישימה, אך נכנעה באיפון לג'ודאית היפנית שנחשבת לאחת הטובות בעולם. היא פגשה בקרב על הארד את צ'ופ השווייצרית, השיגה ווזארי דקה וחצי לסיום וזכתה בארד.

מלבד פרימו השתתפו היום דניאל בן דוד, ברוך פליקר, שירה ראשוני, תנע נלסון לוי וכאמור גילי כהן, אך איש מהם לא הצליח להגיע לפודיום. פרימו, שהתגייסה וסיימה טירונות לא מזמן, היתה זו שלמענה התנופף דגל ישראל באולם בבירת אזרבייג'אן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי