שבת איטלקית: גנואה נלחמת על חייה, מילאן מחפשת לעקוץ

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | Gettyimages

הרוסונרי זקוקים לניצחון על פיורנטינה, שלא ניצחה מאז פברואר, כדי לשמור על סיכוי לליגת האלופות, בעוד אטאלנטה תנסה להגדיל את הפער נגד קבוצת התחתית. וגם: לאציו מחפשת מקום בליגה האירופית נגד קליארי

קבוצות: אטאלנטה מילאן
(גודל טקסט)

שלושה מחזורים נותרו עד לסיום העונה בסרייה A. יובנטוס כבר זכתה באליפות, נאפולי כבר הבטיחה את המקום השני אבל יש עדיין מאבקים על שאר הכרטיסים לאירופה וכמובן נגד הירידה. מחר (שבת) ייפתח המחזור ה-36 עם שלושה משחקים מכריעים.

אטאלנטה – גנואה (16:00)
אטאלנטה היא ללא ספק הקבוצה המרעננת של הליגה. הקבוצה מברגאמו היא גם הפורייה ביותר בליגה עם 71 שערים, יותר מיובנטוס. פיירו גספריני יודע שהכרטיס לליגת האלופות תלוי רק בו ובשחקנים שלו. מנגד, גנואה מגיעה למשחק חוץ קשה מאוד, כשהיא נלחמת על חייה כדי להישאר עוד עונה בליגה הבכירה. גנואה הצליחה להוציא תיקו מול רומא המשתפרת, ופספסה ניצחון הרואי לאחר החמצת הפנדל של אנטוניו סאנבריה בדקה ה-96. מחר יש להם הזדמנות לכפר על המשחק בשבוע שעבר.


ישמרו על המקום הרביעי? שחקני אטאלנטה חוגגים (gettyimages) 

קליארי – לאציו (19:00)
לאציו נמצאת בעונה מתנדנדת מבחינתה, מצד אחד היא נשארה עם סיכוי קלוש להגיע לליגת האלופות למרות שהפסידה לאטאלטנה במחזור הקודם, ומצד שני היא העפילה לגמר הגביע האיטלקי ויכולה לסיים את העונה עם תואר. חניכיו של סימונה איזנאגי יהיו חייבים לנצח כדי להתקרב למקום שמוביל לליגה האירופית בליגה. קליארי רחוקה שמונה נקודות מהקו האדום, וצריכה נקודה אחת כדי להבטיח לעצמה עוד עונה בסריה A.

פיורנטינה – מילאן (21:30)
13 משחקים ללא ניצחון, מינוי מאמן חדש וצבירת נקודות של קבוצת תחתית. זה מצבה של פיורנטינה היום. הוויולה יחפשו ניצחון ראשון מאז חודש פברואר, ותחת ויצ'נזו מונטלה שאימן את מילאן בעונה שעברה, יודעים שניצחון בכורה בראשותו יהיה דבר מתוק נגד האקסית. מילאן מגיעה לפירנצה כשהיא בלחץ: היא איבדה את המקום הרביעי לאטאלנטה וקיבלה שלושה אדומים בשני המשחקים האחרונים בליגה. הרוסנורי יודעים שהניצחון במחזור האחרון נגד בולוניה השאיר בהם תקווה שהמטרה לסיים במקום הרביעי עדיין אפשרי. מחר הם יהיו חייבים לנצח כדי להמשיך לחלום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי