בשישי: ירושלים יכולה לעלות למקום השני על חשבון חולון

קורי וולדן עם תמיר בלאט
קורי וולדן עם תמיר בלאט | דני מרון

החבורה של דן שמיר זקוקה לניצחון כדי לסיים את העונה כמעט סופית מתחת מכבי ת"א, עודד קטש ושחקניו ינסו להפריע ולרשום ניצחון חוץ שלישי ברציפות בליגה. וולדן ייתן עוד משחק לפנתיאון?

(גודל טקסט)

עשרה ימים בלבד נותרו עד סיום העונה הסדירה בליגת העל בכדורסל, אבל לפני שלושת מחזורי הנעילה שיקבעו את זהות ומיקום הקבוצות בפלייאוף נותר עוד משחק השלמה מהמחזור ה-26 שייערך מחר (שישי) בין הפועל חולון להפועל ירושלים.

לשתי קבוצות הצמרת מטרה אחת ויחידה: לסיים את העונה הסדירה כמה שיותר גבוה ולהשיג נקודת זינוק עדיפה בדרך לאליפות. חולון נמצאת כרגע במקום השני ואילו ירושלים רביעית בטבלה, אך ניצחון של האדומים בחוץ יקפיץ אותה על פני היריבה ויציב אותה מתחת מכבי ת"א המוליכה. אף קבוצה מהשתיים עוד לא ניצחה באולם של הקבוצה השנייה (חולון גברה 82:101 אצלה, ירושלים ניצחה 74:94 בארנה), אבל הירושלמים ניצחו לפחות משחק אחד בכל עונה מאז עברו הצהובים-סגולים לאולמם החדש. האם זה יהיה הפעם?

ניצחון של דן שמיר ושחקניו יבטיח להם כמעט בוודאות את המקום השני בסיום העונה. לשם כך הוא יזדקק לעוד ערב מצוין של קורי וולדן, שבמחזור הקודם קלע 27 נק' כש-14 מתוכן היו ברבע האחרון בלבד בניצחון 85:88 על בני הרצליה, ושל דריון אטקינס שקלע מספר דו ספרתי של נקודות בכל אחד מששת המחזורים האחרונים. אטקינס, אגב, קלע 25 נק' וקטף 12 ריבאונדים במפגש האחרון נגד ירושלים.

אטקינס. היה בשיאו במשחק הקודם נגד ירושלים (לילך וייס, מנהלת הליגה)
אטקינס. היה בשיאו במשחק הקודם נגד ירושלים (לילך וייס, מנהלת הליגה)

מולם תעלה החבורה הקשוחה של עודד קטש, שרק לפני שלושה ימים פירקה 87:104 את גלבוע/גליל כשלא פחות מישישה שחקנים קולעים 10 נק' או יותר. האדומים קלעו מעל 100 נק' בשלושה מארבעת משחקיהם האחרונים, ומבחינה התקפית נראים בלתי ניתנים לעצירה. למעשה, מלבד ההפסד לחולון בסיבוב הקודם, מחזיקת הגביע הפסידה משחק ליגה אחד בלבד – המעידה הביתית נגד אילת – והשיגה ניצחונות על מכבי תל אביב החזקה ועל הפועל באר שבע בחוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי