סיטי מצפה מקומפני להישאר, אך לא מובטחות לו דקות בהרכב

וינסנט קומפני
וינסנט קומפני | Gettyimages

קפטן התכולים מסיים את חוזהו, אולם לאחר שחזר לרוטציה וכבש את מה שעשוי להיות שער האליפות נגד לסטר, במועדון מקווים שהוא יבחר לחתום לעונה נוספת

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי כבר זכתה אליפויות דרמטיות בעברה, האחרונה שבהן הייתה ב-2014, אבל כשמדברים על דרמה שמכריעה את העונה ומעניקה לסיטיזנס את האליפות, אין מישהו שלא חושב על עונת 2011/12, אז סרחיו אגוארו, בתוספת הזמן, קבע 2:3 על קווינס פארק ריינג'רס והעניק לתכולים אליפות ראשונה שלהם בעידן הפרמיירליג (שהייתה השלישית שלה בסך הכל, מאז זכתה פעמיים נוספות).

כעת, על אף שלמנצ'סטר סיטי עוד משחק חוץ נגד ברייטון ביום ראשון (החל מ-16:50, ישיר בספורט1) שאם לא תנצח בו היא עלולה לאבד את האליפות לליברפול שתארח את וולבס, ספק אם אנשים לא יחשבו גם על השער האדיר של וינסנט קומפני שלשום (שני) נגד לסטר כעל כזה שהכריע עונה. אמנם מחזור לפני סיום העונה ושער בדקה ה-70, משמע 20 דקות לשריקת הסיום, אבל הלחץ הכבד של האלופה נגד השועלים השתלם רק כאשר הקפטן הניף את הרגל וצפה בכדור המושלם שלו פוגש את חיבורי הקורות של שמייכל.

זה היה שערו הראשון של קומפני העונה – והראשון שלו מחוץ לרחבה עוד מימיו בבונדסליגה לפני למעלה מעשור – ולאור העובדה שחגג לאחרונה 33, שחוזהו מסתיים בקיץ ו-1606 דקות בלבד ששותף בהן העונה בכל המסגרות (16 הופעות ליגה), כבר הייתה סברה שהוא לא ימשיך במועדון. כעת מצפים בסיטי שהוא יחתום על הארכת חוזה לעונה נוספת, אך מבלי שיובטחו לו דקות משחק.


קומפני. הקפטן של סיטי גם בעונה הבאה? (Gettyimages)

צ'יקי בגיריסטיין, הממונה על הנושא, נפגש עם קומפני ונציגיו בנוגע להארכת חוזהו כבר בחודש שעבר, אבל עד כה הצדדים לא הגיעו לסיכום – למעט על כך שתיערך פגישה נוספת בסיום גמר הגביע האנגלי, שייערך ב-18.5 נגד ווטפורד. כאמור סיטי מציעה לו להמשיך שנה נוספת, אולם אין הבטחה כי יזכה לדקות משחק וזהו המכשול הגדול ביותר בין הצדדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי