ניימאר התעמת עם דראקסלר, בפ.ס.ז' לא שוללים שיימכר לריאל

ניימאר
ניימאר | AFP

ב'לה פריזיאן' דווח כי מערכת היחסים של הברזילאי עם מספר מחבריו לקבוצה נפגעה לאחר גמר הגביע, אמר בין השאר לגרמני: "מי אתה שתדבר אליי? אתה רק יודע למסור אחורה". חאמס רודריגס עשוי להחליפו בעסקת חליפין

(גודל טקסט)

הרוחות סוערות בפריז סן ז'רמן גם עשרה ימים לאחר ההפסד בגמר הגביע. ההפסד הצורם שעלה להם בתואר הסתיים כידוע בעימות בין ניימאר לאוהד הקבוצה ביציע, במהלך טקס חלוקת המדליות, אבל מסתבר שגם בין שחקני האלופה מתחוללת סערה.


על פי דיווח ב"לה פריזיאן", הכוכב הברזילאי התעמת עם מספר שחקנים לאחר ההפסד המביך בפנדלים מבחינת המועדון, כשבין השאר החלוץ טוען כי פרסנל קימבפה ואלפונס אראולה מאז גביע העולם בקיץ האחרון מרשים לעצמם יותר מדי. בנוסף נטען גם כי ניימאר התעמת עם ג'וליאן דראקסלר בתום המשחק נגד מונפלייה, אחרי שהגרמני ביקש ממנו שלא לנסות לפתור הכל בעצמו אלא גם לשתף את חבריו. ניימאר, כך דווח, לא קיבל את ההערה בצורה יפה והשיב לו: "מי אתה שתדבר אליי ככה? כל מה שאתה טוב בו זה מסירות לאחור". המנהל הספורטיבי והמאמן תומאס טוכל נאלצו להפריד ביניהם.




בהמשך ישיר לדיווחים הללו, ב
עיתון הגרמני 'בילד' דווח כי אם ניימאר יעבור לריאל מדריד, פריז תחתים את חאמס רודריגס. אחרי השמועות בשבוע שעבר על כך שהקטארים שוקלים בכובד ראש למכור את המועדון, נכתב כי הם בהחלט לא שוללים על הסף את מכירת ניימאר, גם בעקבות בעיות הפייר-פליי הפיננסי. לניימאר בן ה-27 חוזה עד 2022 והוא לא אחת הצהיר שחזרה לספרד ביום מן הימים בהחלט על הפרק, כשידוע כי ריאל מדריד מעוניינת בשירותיו.



בפריז כבר לא שוללים את האופציה שיימכר. ניימאר (Gettyimages)

אם אכן ריאל מדריד תחתים את ניימאר, פריז סן ז'רמן עשויה להחתים את הקולומביאני חאמס רודריגס, שמושאל לבאיירן מינכן ולא צפוי להישאר שם בעונה הבאה, אלא אוטומטית לחזור לריאל מדריד ממנה הוא מושאל ואותה הוא צפוי לעזוב בשנית, מכיוון שזינדין זידאן, מאמן הקבוצה שחזר באמצע העונה, לא מעוניין להשאירו כפי שהיה מי ששיחררו בפעם שעברה.

עוד באותו נושא: חאמס רודריגס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי