מנהלת הליגות הכריזה: דור מיכה נבחר לשחקן העונה

דור מיכה
דור מיכה | מנהלת הליגה

קשר מכבי תל אביב, שניצב בפסגת מלך הבישולים עם 11 ולזכותו גם ארבעה שערים, זכה ברוב קולות בתואר והקדים את בצ'יראי שהגיע למקום השני. אלירן עטר דורג במקום השישי והאחרון מבין המועמדים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אמנם לא תסיים את העונה ללא הפסד, אפילו שעדיין תיחשב להיסטורית לאור שיאים שנשברו וביניהם ההפרש הגדול ביותר בין המוליכה לסגניתה וכמובן האליפות המוקדמות ביותר, הושגה עוד בסוף חודש מרץ, ואם מסתמכים על בחירת שחקני העבר והאוהדים שהצביעו ברשתות החברתיות, מי שניצב מעל כולם הוא דור מיכה – שזכה הבוקר (שלישי) רשמית בתואר שחקן העונה.

במהלך השבוע האחרון אפשרה מנהלת הליגות להצביע לתואר שחקן העונה לאחד מבין שישה מועמדים – דור מיכה, אלירן עטר (מכבי ת"א), פאטוס בצ'יראי, עלי מוחמד (מכבי נתניה), מאוויס צ'יבוטה (בני יהודה) ולוסיו (הפועל חדרה) – וקשר הצהובים, מלך הבישולים של הליגה עם 11 כאלה בנוסף לארבעה שערים, זכה ל-50 אחוז מהקולות, הקדים את בצ'יראי שקיבל 18.3 אחוזים. מוחמד הגיע שלישי עם 12.5, צ'יבוטה רביעי עם 7.3, לוסיו שישי עם 7 ועטר, הנציג השני של האלופה, עם 4.9.

בנוסף להצבעות, היו גם שישה שחקני עבר שהצביעו והבחירה התחלקה כך: סלים טועמה הצביע לבצ'יראי, אלון מזרחי למאוויס צ'יבוטה וארבעת האחרים, מיכאל זנדברג, ניר לוין, יעקב הלל ועודד מכנס בחרו פה אחד בדור מיכה, שיניף את הפרס במסגרת טקס האליפות של הצהובים בשבת הקרובה (11.5) בסיום משחקם מול מכבי נתניה.


מעל כולם במכבי ת"א. דור מיכה, שחקן העונה של המנהלת (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי