לוזון על התנגדותו ל-VAR: "לפני חודש התחננתי – והסבירו לי שאי אפשר"

אבי לוזון
אבי לוזון | מאור אלקסלסי

יו"ר מכבי פ"ת התייחס לטענות על סירוב קבוצתו: "איך פתאום עכשיו זה ניתן לשימוש?" סיסוקו שוחח עם לוזון ויישאר בארץ למרות שלא נמצא בתוכניות. הקבוצה תנסה להביא למשחק ילדים ממחלקת הנוער שיתמכו

(גודל טקסט)

כפי שפורסם הבוקר,לא יהיה שימוש במערכת ה-VAR בפלייאוף התחתון במחזור הסיום בליגת העל. מכבי פתח תקווה, שרוצה להבטיח את הישארותה בליגה במשחק נגד הפועל ת"א ביום ראשון, ובני סכנין שכבר ירדה במחזור הקודם –  התנגדו לרעיון. היו"ר אבי לוזון מסביר את סירובו בשיחה עם ספורט1.

לוזון אמר: "לפני חודשיים ביקשתי שישתמשו ב-VAR בפלייאוף התחתון, אפילו התחננתי. אמרו לי והסבירו לי שאי אפשר, אז איך פתאום עכשיו זה ניתן לשימוש?". היו"ר סיכם: "נסיים את העונה בלי השימוש במערכת הזו ובשנה הבאה זה יהיה בכל הליגה ולמשך כל העונה".

לאחר שערכו אתמול אימון שחרור קל, השחקנים זכו ליומיים חופש ויחזרו לאימונים רק ביום רביעי לקראת המשחק החשוב בראשון. "אין לנו ספק שהפועל חיפה יהיו ספורטיביים עד הסוף" אמרו בפ"ת, בהתייחסות ליריבה של מ.ס אשדוד במחזור הסיום.


עיסא סיסוקו (אריאל שלום)

הקשר עיסא סיסוקו שוחח עם המאמן גיא לוזון, קיבל הודעה שהוא לא נכלל בתוכניות ושוחרר. השחקן הגיע אתמול לאימון ונפרד מהשחקנים. הוא צפוי להישאר בארץ עד לסיום העונה אך לא יכלל בסגל במחזור הסיום. סוכנו, פרנק בלחסן, ינסה למצוא עבורו קבוצה לעונה הבאה, כשלא מן הנמנע שתהיה זאת קבוצה בליגת העל. בפ"ת יבחנו את האפשרות להביא למשחק ילדים ממחלקת הנוער, כדי להשיג תמיכה רבה ככל האפשר ביציעים, אך מועד המשחק בשעה מאוחרת ביום ראשון, עשוי להקשות על העניין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי