פפ: "זו ליגה קשה". רוג'רס: "וארדי מפחיד את היריבות"

פפ גוארדיולה
פפ גוארדיולה | AFP

לסטר תנסה להדהים את מנצ'סטר סיטי במשחק החוץ באתיחאד סטדיום (שני, 21:45, שידור ישיר בספורט2) בעזרתו של האנגלי שנמצא בכושר נהדר. האם האלופה תעמוד בלחץ?

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי תהיה חייבת לנצח הערב (שני, 21:45, שידור ישיר בספורט2) את לסטר במשחק הביתי באתיחאד סטדיום כדי שתוכל להיות תלויה בעצמה לאחר הניצחון הדרמטי 2:3 של ליברפול בניוקאסל.


מנצ'סטר סיטי שזכתה העונה בגביע הליגה, עדיין מפנטזת על טרבל אנגלי לאחר הפעלה לגמר הגביע האנגלי ושמירה על תואר האליפות לראשונה מאז שלוש הזכיות הרצופות של מנצ'סטר יונייטד בין השנים 2007-2009.


מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה אמר לקראת המשחק: "זו הליגה הכי קשה שחוויתי כמאמן. בגלל זה רק להיות במעמד הזה שני מחזורים לסיום זה מדהים. אבל כמובן שרק אחת תזכה בתואר והקבוצה השנייה תישאר עצובה בביתה".



עדיין יכולה לזכות בטרבל אנגלי (Gettyimages)


אבל היריבה מנגד, תשמח להרוס את לסיטי את הסיכויים להרוס את תואר האליפות, במיוחד המאמן ברנדן רוג'רס שאיבד את האליפות לתכולים בעונת 2013/14 במחזורים האחרונים. המנג'ר הצפון אירי יקווה שג'יימי וארדי הלוהט יוביל את השועלים להפתעה.


החלוץ בן ה-32 כבש עשרה שערים בתשעת משחקי הליגה האחרונים ומאזנו נגד 'ששת הגדולות' עומד על לא פחות מ-34 שערים. "הוא מפחיד את היריבים, אין מנוס מזה", אמר רוג'רס והוסיף: "אם היריבה לא תלחץ בצורה לא טובה, הוא יעקוץ ויכבוש נגדה".



יקווה להמשיך בכושר הנהדר גם נגד האלופה. ג'יימי וארדי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי