דרמה בכדוריד: הפועל אשדוד רשמה ניצחון מאוחר נגד חולון

המפגש בין חולון לאשדוד הערב צילום ענבר חורי, מ.כ חולון | ענבר חורי

החבורה מעיר הנמל נהנתה משער ניצחון של רם טרוקניץ בשניות הסיום, בדרך ל-26:27 דרמטי. במקביל, פרויקט ההכנה של נבחרת הנוער למוקדמות אליפות העולם ממשיך בפורטוגל

(גודל טקסט)

המחזור העשירי בליגת העל בכדוריד ננעל הערב (חמישי) עם דרמה גדולה, כאשר הפועל אשדוד גברה 26:27 (11:12) על מ.כ יובלים חולון, כאשר רם טורקניץ כבש את שער הניצחון בשניות הסיום של המשחק

כזכור, שתי הקבוצות הגיעו אחרי הפסד ושיוויון במשחקן האחרון. אשדוד חזרה כאמור למסלול הניצחונות, כשמנגד, עבור חולון גם מדובר בהפסד בית ראשון העונה (כשבנוסף היא איבדה לתקופה ארוכה את הקפטן בראל לנציאנו שנפצע עוד לפני המשחק).

אשדוד כבר הוליכה בפתיחה ביתרון של 4 שערים, אבל ריצה של חולון ושערים של אבירן יוסף ומילוש סאביץ' הובילו לשיוויון 10:10 (22'), ובהמשך לתוצאה צמודה במחצית – שבה הצטיינו השוערים טומיסלאב סטויקוביץ' (אשדוד) ומירזה הסליץ' (חולון).

אשדוד ניסתה לברוח בפתיחת המחצית השנייה, אבל אבירן יוסף הקטין ל-15:14 בשערו החמישי (ומספר דקות לאחר מכן ספג גם כרטיס אדום). לו אקסבורד העלה את אשדוד ל-14:17. בהמשך גם ניבו לוי ספג כרטיס אדום ישיר, ושחקנים נוספים בשתי הקבוצות יצאו בהרחקות לשתי דקות.

עמית ריינסברג צימק ל-19:18, וחולון עם סדרת עצירות נהדרת של זיו קדן השיגה שיוויון ולאחר מכן מהפך – 19:20 משערים של אביעד בן זימן ומילוש סאביץ'. גאבור לנגהאנס השווה, בן זימן החטיא פנדל ורם טורקניץ ועומרי קושמרו החזירו את היתרון לאשדוד – 20:22 (50'). חולון לא נשברה – רן יוניש ולידור פסו השוו. קדן המשיך להצטיין, ולדי קופמן ספג גם הוא כרטיס אדום (לא ישיר), ובן זימן העלה את חולון ל-23:24 (54').

שערים של אסף בן גוזי וטורקניץ, ומנגד בן זימן קבעו – 25:25 (57'). ישראל ביטרמן ביצע מהפך נוסף, אבל סאביץ' השווה וגם ביצע בדקה האחרונה עבירת תוקף. טורקניץ (6 שערים בסה"כ) היה עם השער המנצח כאמור. הכובשים הבולטים בחולון היו סאביץ' ובן זימן עם 6 כ"א. שפטו מורן קלוו כחלון ושלומי בר און.

המפגש בין חולון לאשדוד הערב צילום ענבר חורי, מ.כ חולון | ענבר חורי

בנושא אחר, פרויקט נבחרת הנוער של ישראל ימשיך בשישי אל החלק השני שלו – שגם הוא ייערך בפורטוגל (ב-3 מוקדים), ויימשך עד אמצע חודש ינואר. מטרתו העיקרית היא לתרגל את השחקנים במעין הדמיה למה שמצפה להם בטורניר מוקדמות אליפות העולם עד גיל 19, שייערך בחודש אפריל באוסטריה, מול הנבחרת המקומית, רוסיה ואיטליה (שתי הראשונות יעפילו לאליפות שתיערך בקיץ ביוון).

במהלך תקופה זו מתוכננים 10 משחקים, כולל מול קבוצות בוגרים משתי הליגות הבכירות בפורטוגל ומול נבחרת קייפ ורדה שתשתתף באליפות העולם במצרים. המאמן הראשי דביר גולדשטיין יוביל את הצוות המקצועי, יחד עם עוזריו הפורטוגלים שהדריכו בחלק הראשון ועם המאמן ניסים פלח שיצטרף בשבוע השני עם שחקנים נוספים מנבחרת הנוער.

נבחרת הנוער בפרויקט | איגוד הכדוריד

סגל השחקנים בפרויקט:
שוערים:
עומרי אזולאי (הפועל ראשל"צ), חוליאן קוגן (הפועל חבל אילות).  שחקני שדה – אור לוי, אור ממן ואלון שולמן (מ.כ חולון), נדב כהן וטדי סלבדור (עירוני רחובות), גל עזריאל ויונתן הדר (מכבי ראשל"צ), יפתח דהן (בני הרצליה), אורי גז (הפועל אשדוד), תום ליבוב (אס"א ת"א), רועי ליבגוט (הפועל ראשל"צ), רון וייניגר (הפועל קרית אונו). מנהל המשלחת – יוני שרצר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי