אובמיאנג בספק לצ'לסי, זייך ימשיך להיעדר מנגד

פייר אמריק אובמיאנג | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

צ'לסי וארסנל ייפגשו לדרבי לוהט (שבת, 19:15, ספורט2): מלבד קפטן התותחנים, גם מרטינלי בספק ופארטיי ייעדר. אצל הבלוז, ג'יימס וצ'ילוול יעברו מבחן כשירות. למפארד: "מנסים לגשר על הפערים מליברפול וסיטי"

קבוצות: ארסנל צ'לסי
(גודל טקסט)

איזה קרב מצפה לנו מחר (שבת) בפרמיירליג – הדרבי הלונדוני הגדול, כאשר ארסנל תארח את צ'לסי (החל מ-19:15, שידור ישיר בספורט2). טוב, מדובר בשתי קבוצות שנמצאות בלבל שונה לגמרי העונה – אבל לדרבי חוקים משלו.

אצל ארסנל הצרות חוגגות. מעבר לתבוסה 4:1 למנצ'סטר סיטי ברבע גמר גביע הליגה באמצע השבוע, בליגה התותחנים לא ניצחו כבר שבעה משחקים רצופים, מתוכם הפסידה בחמישה. הקבוצה של מיקל ארטטה מדורגת במקום ה-15 עם 14 נקודות בלבד מתוך 42 אפשריות, והתותחנים רחוקים רק ארבע נק' מהקו האדום.

אם לא די במצב הרע של ארסנל, הקפטן פייר-אמריק אובמיאנג נמצא בספק להתמודדות אחרי שנעדר משני המשחקים האחרונים. גם גבריאל מרטינלי, שעשה רק לאחרונה קאמבק והיה טוב מאוד, נמצא בספק להתמודדות וטרם ברור האם יוכל לקחת חלק. מי שבוודאות לא ישחק הוא תומאס פארטיי, שמתקשה לייצר יציבות ורצף של משחקים מאז שהצטרף. לעומתם, גרניט ג'אקה ישוב אחרי שריצה את עונש שלושת משחקי ההרחקה.

מיקל ארטטה | Nick Potts/PA Images via Getty Images

מן העבר השני, צ'לסי נמצאת בירידה בשבועות האחרונים דווקא אחרי תקופה מצוינת, אבל אי אפשר להגיד שחוסר יציבות זה דבר שאינו שכיח עבור קבוצה צעירה יחסית אשר עשתה רכש מאסיבי בחלון ההעברות. במחזור הקודם היא שבה לנצח עם 0:3 מצוין על ווסטהאם, אשר קטע רצף של שני הפסדים.

הבלוז נמצאים במקום החמישי בטבלה ובמרחק של שש נקודות בלבד מליברפול המוליכה ושתי נקודות מלסטר השנייה. לפרנק למפארד יש צרות בהגנה – שני המגנים, בן צ'ילוול וריס ג'יימס, מוגדרים כרגע בספק ויעברו מבחן כשירות לפני המשחק. מלבדם, חכים זייך עדיין מושבת ושוב ייעדר, אך צפוי לחזור בקרוב מאוד למגרשים.

למפארד דיבר לקראת ההתמודדות בראיון ל"סקיי ספורט": "היינו בריצה מאוד טובה וראינו את השיפור בקבוצה, אבל לפעמים צריך לקבל את זה שצריך ללכת צעד אחר צעד. אני מרגיש שיש לנו פוטנציאל לעשות הרבה יותר. צריכים לדאוג שיהיה שיפור מתמיד. אנחנו מנסים לגשר על פער ברור בעקביות שהיה לנו בשנים האחרונות מליברפול ומנצ'סטר סיטי".

מצבו של קאי האברץ: "כשהוא הגיע הוא שיחק את המשחק הראשון שלו עבורנו אחרי ארבעה-חמישה ימי אימון בלבד. זה היה לו ממש קשה כי הוא לא עשה טרום עונה והוא הגיע לקבוצה חדשה, מדינה חדשה ומאמן חדש. אחרי שהוא השתפר הוא נדבק בקורונה והיו לו סימפטומיים רציניים. לקח לו זמן להתאושש, אבל הוא לאט לאט חוזר לעצמו. הוא שחקן מוכשר מאוד עם גישה נהדרת, יש לי ביטחון מוחלט שהוא יהיה שחקן גדול עבור המועדון הזה. חשוב שנישאר סבלניים בטווח הקצר, כי קאי הוא כישרון ענק".

פרנק למפארד, קאי האברץ | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי