דיכאון בהפועל חדרה: "מכבי נתניה היא המנחוס הגדול שלנו"

שחקני הפועל חדרה מאוכזבים
שחקני הפועל חדרה מאוכזבים | דני מרון

במועדון התאכזבו מההפסד הנוסף. התבלטות לגבי עתידו של פוציבה, שחקן פורטוגלי ייבחן במהלך השבוע. זלקה שידליק משואה: "מרגע שקרו לי זה לא יצא לי מהראש. אם יזמנו אותי למילואים באותו יום, אני הראשון שאלך"

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל חדרה לאחר ההפסד אתמול 2:1 מול מכבי נתניה, שהיה המשחק השישי בין הקבוצות בו חדרה לא הצליחה לנצח. בחדרה זעמו לאחר המשחק ואמרו: "נתניה היא המנחוס הגדול שלנו, וגם אם היינו ביתרון של ארבעה שחקנים אז לא היינו מנצחים". הפעם כעסו בחדרה על שחקני החלק הקדמי שהגיעו להזדמנויות, בעיקר במחצית הראשונה, אך לא היו מרוכזים ליד שערו שח דני עמוס.

בכל מקרה, בחדרה חושבים כבר על העונה הבאה ואחד השחקנים שעליהם טרם התקבלה החלטה הוא הקשר ג'ורג' פוציבה. אם לפני חודש ימים היה נראה כי הקשר לא יישאר עונה נוספת, אז לאחרונה פוצ'יבה מציג יכולת טובה וגורם לאנשי חדרה לחשוב מחדש על עתידו. "אולי ההתאקלמות שלו ארכה יותר זמן וכעת הוא מציג יכולת גבוהה. בכל מקרה, ההחלטה תתקבל בסיום העונה", אמרו במועדון.

בינתיים יתחיל המאמן ניסו אביטן במבחנים לשחקנים זרים, ובראודיליו רודריגס בן ה-19 יהיה הראשון להיבחן. רודריגס מיוצג על ידי שחקן העבר יעקב הילל ומחזיק בדרכון פורטוגלי כאשר גדל במחלקת הנוער של בנפיקה. רודריגז יישאר בחדרה עד סוף השבוע ואז תתקבל החלטה לגביו. הקשר עדן קארצב יעבור בימים הקרובים בדיקת MRI בכדי למדוד את חומרת פציעתו כאשר החשש כי סובל מקרע במיניסקוס.


מנשה זלקה. שבוע מיוחד (דני מרון)

מי שעבורו זה יהיה שבוע מיוחד הוא מנשה זלקה, שיהיה הכדורגלן הפעיל הראשון שידליק משואה. זלקה התייחס להפסד מול נתניה: "זה מתסכל שאנחנו לא יכולים לנצח אותם. במשחק הזה הגענו להרבה מצבים ולא השכלנו להכריע את המשחק. הם עקצו אותנו והיה לנו קשה לרדוף אחריהם. נמאס לנו לצאת עם המחמאות ועדיף לשחק פחות טוב אבל לצאת עם הנקודות". זלקה התייחס לטקס ביום רביעי: "זה מעמד מרגש למדינה ולי. ברגע שהשרה מירי רגב הודיעה לי אז הנושא הזה לא יוצא לי מהראש. מילואים ביום העצמאות? ברגע שיקראו לי אני הראשון שאתייצב למילואים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי