שחקני אשדוד ביקרו בכותל, ג'ראפי: "התפללתי שבניון לא יבקיע"

בן רייכרט
בן רייכרט | דני מרון

לאחר ה-2:3 הגדול בטדי שהשאיר להם סיכוי לשרוד, השחקנים מיהרו לחדרי ההלבשה כדי לשוחח עם משפחותיהם שנמצאות תחת איום הרקטות. בן זקן חיבק את שחקניו: "מקווים שדברים ישתבשו לפ"ת ולק"ש, אמרו בקבוצה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מיד לאחר הניצחון האדיר 2:3 בטדי על בית"ר ירושלים, מיהרו שחקני מ.ס אשדוד לחדר ההלבשה ויצרו קשר טלפוני עם בני המשפחה בעיר הנמצאת מאתמול תחת מטר הירי מרצועת עזה. רק אחר כך באה התפרצות השמחה על הניצחון שהותיר סיכוי לשרוד במחזור האחרון בליגת העל. למעשה, רק במהלך היום (ראשון), לאור ההתפתחויות בנושא הירי מהרצועה לעבר הדרום, יוחלט מתי חוזרים לשגרה וסדר ימי ההכנות והאימונים לקראת המשחק האחרון נגד הפועל חיפה.

בחצות יצאו שחקני מ.ס. אשדוד והצוות המקצועי לביקור בכותל המערבי ועשרות פתקים קופלו והונחו בין סדקי האבנים. בין בקשות הבריאות למשפחות, כולם ביקשו לנצח את הפועל חיפה ולתוצאה שתוריד את אחת מבין מכבי פ"ת או קריית שמונה לליגה הלאומית. הבעלים ג'קי בן זקן חיבק ולחץ יד לכול השחקנים וביקש להמתין עם החגיגות עד לאחר המשחק נגד הפועל חיפה.

שחקן בקבוצה סיפר לספורט1: "זה מה שרצינו, שיהיה לנו עוד סיכוי אמיתי במחזור האחרון. אנחנו כבר רוצים להגיע למשחק נגד הפועל חיפה, אנחנו מאמינים שחלומות מתגמשים". גם גורם במועדון הוסיף: "יצאנו לירושלים בידיעה שכולם מדברים על משחק הפרישה של בניון ובאמת עברו עלינו דקות של חרדה, אבל בסוף זכינו בנקודות שהיינו צריכים ונקווה שכעת דברים ישתבשו לפ"ת ולק"ש".


יחזקאל ושחקני אשדוד. עדיין בחיים (דני מרון)

המאמן אבי בוחבוט היה הנרגש ביותר באצטדיון טדי לאחר הניצחון ולאורך כול הימים האחרונים הוא מספר ומדרבן את אנשי המועדון בסיפורי העבר, כשנס ההישארות שלו ושל מכבי באר שבע במצב דומה לאשדוד התגשם. בוחבוט ומשה אוחיון ביקשו אתמול מהשחקנים "רק עוד ניצחון אחד". לתקשורת אמר בוחבוט בסיום: "זה היה ניצחון של טירוף. ידענו שנעשה את הניצחון הזה. כולם שמחים, אבל ממש לא חוגגים כי יש עוד משחק אחד שיחרוץ גורלות". 

המאמן חלק שבחים לשוער יואב ג'ראפי על כדור העונשין מ-11 מטר שעצר מרגלו של חתן השמחה, יוסי בניון: "עמדתי והתפללתי שהכדור לא יכנס לרשת. ג'ראפי עצר את הפנדל ומגיע לו את כול הקרדיט", החמיא בוחבוט.


בוחבוט. אחרי הנס בב"ש, מקווה שזה יקרה גם עם אשדוד (דני מרון)

בתוך כך, ההתאחדות לכדורגל הגישה הבוקר ערעור לבית הדין העליון על החלטת בית הדין המשמעתי בעניינו של ג'קי בן זקן. "ההתאחדות סבורה כי קנס בסך 3,500 שקלים הינו בלתי מידתי ואינו משרת את מטרת הענישה ואת אינטרס ההרתעה", נכתב על ידי עו"ד ניר רשף, תובע ההתאחדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי