בהולנד חוששים: "חזרתו של זהבי עלולה להוביל לחיכוך נוסף"

ערן זהבי | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

אחרי שפ.ס.וו איינדהובן ניצחה בחמישה מששת המשחקים האחרונים ללא הישראלי הפצוע, בתקשורת המקומית מודאגים משובו לאחר הפגרה: "הקבוצה נראית טוב מתמיד בלעדיו, חזרתו תגרום למתח"

(גודל טקסט)

גם כשהוא לא משחק בגלל פציעה, ערן זהבי, שמוזכר לאחרונה כמועמד לשוב למכבי תל אביב, ממשיך לחטוף בהולנד. בהיעדרו של הישראלי, פ.ס.וו איינדהובן ניצחה בחמישה מששת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות וחזרתו לכשירות של החלוץ, שצפוי לשוב לסגל במשחק העונה מול אייאקס ב-10 בינואר, מדאיגה את התקשורת המקומית.

בהולנד פורסמה הערב (שישי) כתבה מקיפה על זהבי, בה נטען בין היתר כי "שחקנים יקרים גורמים למתח בקבוצה. חוזה כבד לשנתיים בגיל של זהבי זה סיכון. הוא הובא על ידי פ.ס.וו איינדהובן בקול תרועה, אך לא הצליח לשכנע בחצי השנה הראשונה שלו במועדון ונראה שקשה לו להסתגל. למעשה, מכיוון שהחלוץ הישראלי פצוע מתחילת החודש, פ.ס.וו מתנהלת ונראית טוב מתמיד".

ההולנדים המשיכו בביקורת: "זה לא מפתיע שמשחק ההתקפה של פ.ס.וו נראה הרבה יותר חלק בשבועות האחרונים מאשר בשבועות הקודמים: זהבי יושב ביציע ורואה כיצד עמיתיו נותנים לו דוגמה טובה. למרות היכולת של הישראלי, המאמן שמידט עדיין משוכנע שהחלוץ יכול להצליח באיינדהובן, אבל חזרה של זהבי לקבוצה עלולה להוביל לחיכוך נוסף עם שחקני החלק הקדמי שתורמים יותר ממנו", ציינו.

ערן זהבי | ANP Sport via Getty Images

לסיכום, טענו בהולנד כי "העבר של זהבי מראה שהוא מצליח רק כשמשחק ההתקפה מסתיים אצלו והוא הכתובת האחרונה של כל התקפה. בפ.ס.וו, זה לא המקרה וכל שחקני החלק הקדמי צריכים לתרום למשחק ההתקפה בצורה זהה. נראה כי למאלן, גאקפו ומדוקה אין שום בעיה עם המתכונת הזו, אבל זה יכול להשתנות כשיש בקבוצה שחקן אחד שחושב רק על עצמו".

לאור היסטואציה בה הוא נמצא ובעקבות השמועות לגבי עתידו, זהבי התייחס לאפשרות שישוב ללבוש צהוב בראיון שהעניק לחדשות 12: "לחזור למכבי תל אביב? יש סיכוי להכל. שאני אסיים או אמשיך את החוזה שלי (בהולנד) עד הסוף. אני באמת לא פוסל שום דבר אף פעם, לא להישאר בהולנד, לא לעבור למקום אחר, לא לחזור למכבי תל אביב. אני לא יודע. תלוי מה יהיה. בוא נראה מה יקרה. אני מקווה שיהיה טוב".

זהבי הודה כי הוא לא נהנה מכדורגל כרגע: "הכדורגל השתנה מאוד כרגע ואני לא חושב שזה משהו שכיף להיות בו עכשיו. כרגע כשאין קהל, כשכול בדיקה אתה בלחץ אם תוכל לשחק, אם תהיה בבידוד, פשוט הראש לא נמצא שם, הלב לא נמצא, התשוקה לא נמצאת, לי אישית זה מאוד קשה. אני לא אגיד לך שאני נהנה. ממש לא".

ערן זהבי | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images
עוד באותו נושא: ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי