באשדוד אופטימיים: "לא חושבים על ירידת ליגה מחר"

דן ביטון, יצחק אספה
דן ביטון, יצחק אספה | אודי ציטיאט

הקבוצה הדרומית תמשיך להיאבק על מקומה בליגה במשחק החוץ נגד בית"ר ירושלים שבת, 20:25, ישיר בספורט4). גורם בקבוצה אמר: "אנחנו יכולים להפריד בין חגיגות לבניון לניצחון". הבראן ודוד יעלו בהתקפה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מאבקי ההישרדות של מ.ס. אשדוד נמשכים, וכשנותרו שני משחקים לסיום העונה יוצאת מחר אשדוד לאצטדיון טדי למשחק נגד בית"ר ירושלים (שבת, 20:25, שידור ישיר בספורט4) כשהיריבות למאבק הירידה הם מכבי פתח תקווה ועירוני קריית שמונה להן שתיים ושלוש בהתאמה נקודות יותר מאשר לאשדוד.

המשחק באצטדיון טדי נכנס לתוך חגיגות הפרישה מכדורגל של יוסי בניון (שידור מיוחד בשבת, 19:30, שידור ישיר בספורט4) והוא הופך למשחק שכול חובבי הכדורגל יהיו מרוכזים בו.

צוות האימון בראשות אבי בוחבוט ומשה אוחיון אינו מרפה מהשחקנים ולאורך כול אימוני השבוע מכניס לקבוצה כי המשימה להישאר בליגת העל מעשית וחובה להמשיך להאמין בנס הספורטיבי שהמשכו עובר לאצטדיון טדי מחר.


יצליחו לחולל נס ספורטיבי? משה אוחיון ואבי בוחבוט (עדי אבישי)

גורם במועדון: "משחק גורלי של אשדוד כשלכולם ברור שרק ניצחון יעביר את ההכרעה למחזור האחרון. לא חושבים על ירידת ליגה מחר, לא עוסקים במשחקי היריבות בתחתית, מאמינים שאשדוד יכולה להפריד בין חגיגות יוסי בניון לניצחון על בית"ר ירושלים".

במועדון מגייסים אוהדים שיגיעו לתמוך בקבוצה ולרשותם יעמדו אוטובוסים מיוחדים כשהכוונה היא שהאוהדים יגיעו להיפרד מיוסי בניון ולעודד את שחקני אשדוד.

הקשר דן ביטון שהתלונן על רגישות קלה בשריר הירך האחורי מטופל על ידי הצוות הרפואי ואילו גילי כהן מתקשה להתאושש מהפציעה בשריר הירך ויעבור מחר מבחן כשירות. את כהן אמור להחליף מחר אביב סולומון. הכוונה היא להמשיך במערך הקדמי ההתקפי שיכלול את רומאן הבראן, דין דוד ושגיב יחזקאל.


"מאמינים שאשדוד יכולה להפריד בין חגיגות יוסי בניון לניצחון על בית"ר ירושלים" (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, בנצי מושל, ניר ברדע, עוביידה חטאב, אביב סולומון (גיל כהן), לאונרדו אווסו, רועי גורדנה, דן ביטון, רומאן הבראן, דין דוד, שגיב יחזקאל.

עוד באותו נושא: יוסי בניון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי