האסלביינק יחזור על חשבון ברשצקי, אביטן החמיא: "פ"ת קבוצה מאומנת"

שחקן ההתקפה ישוב להרכב של בני סכנין מול החבורה של גיא לוזון (19:00), גם חסן חילו יפתח במקום מרון גנטוס. המאמן מרוצה מהסגל: "יש לי 14 או 15 שחקנים שראויים לעלות ב-11"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד המאכזב להפועל תל אביב במחזור שעבר, בני סכנין תנעל הערב (ראשון ב-19:00) את הסיבוב הראשון בליגת העל כשתתארח אצל מכבי פתח תקווה החזקה ובמועדון מייחלים להפתיע ולהשיג ניצחון חוץ יקר שירחיק אותם מהתחתית הלוהטת.

המאמן ניסו אביטן אמר לקראת המשחק: "מדובר בשתי קבוצות שעלו הקיץ מהליגה הלאומית ואני חושב ששתיהן קבוצות לגיטימיות בליגת העל. אנחנו רוצים לשים חותמת על ההתאוששות שלנו ולסיים את הסיבוב הראשון בצורה טובה".

אביטן התייחס ליריבה שניצבת במקום השני: "זו קבוצה מאומנת ומצוינת שנמצאת בצמרת הגבוהה ומצפה לנו משחק קשה מאוד. עם זאת, אנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח ולהשיג שלוש נקודות. יש לנו 14 או 15 שחקנים שראויים להיות בהרכב הראשון".

ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית, נראה שאביטן יבצע שני שינויים, כשהבלם חסן חילו יחזור למרכז ההגנה על חשבון מרון גנטוס ואילו בחלק הקדמי יעלה נייג'ל האלסביינק על חשבון של מוטי ברשצקי שאכזב בהפסד להפועל תל אביב. לקראת המשחק, המאמן הזהיר את חניכיו מהתקפות המעבר המהירות של פ"ת וציין את המצבים הנייחים.

הרכב משוער, בני סכנין: מחמוד קנדיל, מחמוד עותמאן, חגי גולדנברג, חסן חילו, יזן נסאר, איהאב שאמי, איהאב גנאיים, בירם כיאל, בסטיאן ולאסקס, נייג'ל האסלביינק, אוסאמה חלאילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי