יחזור לאדום? יונייטד רוצה את ריו פרדיננד כמנהל ספורטיבי

ריו פרדיננד
ריו פרדיננד | Gettyimages

באנגליה טוענים כי אד וודוורד כבר נפגש עם כוכב העבר, שרשם מעל 300 הופעות במדי המועדון, והציע לו את התפקיד היוקרתי שכרגע איש לא ממלא באולד טראפורד. מועמד נוסף: מאמן קבוצת המילואים מייק פילאן

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד אמנם לא מבריקה בתקופה האחרונה, אבל היא עדיין בתמונת המאבק על ליגת האלופות והשיטה של סולשיאר ממשיכה לזכות לביקורות חיוביות ברחבי הממלכה. במועדון כבר מתכוננים לעונה הבאה, כשהמטרה העיקרית היא כמובן לשוב ולהיות פקטור בקרבות האליפות, ואחד השינויים הצפויים הוא מינוי מנהל ספורטיבי.

כבר מתחילת העונה דובר באולד טראפורד על הבאת גורם מקצועי לתפקיד שכרגע לא קיים בשרשרת הניהולית של יונייטד, ונראה כי כעת הכוונות רציניות. ב"מירור" פורסם הבוקר (שלישי) היא המועמד הבכיר לתפקיד הוא ריו פרדיננד, כוכב הקבוצה לשעבר שכיום משמש כפרשן עבור BT Sport.

פרדיננד שיחק במנצ'סטר יונייטד כקשר אחורי במשך 12 שנה בין 2002 ל-2014, איתה זכה בשש אליפויות, בשני גביעים ובליגת האלופות, ולפני כארבע שנים פרש ממשחק פעיל. מאז הוא מפרשן וכותב בערוצים ואתרים שונים, ועל פ העיתון במועדון "שוקלים בכובד ראש" למנות אותו לתפקיד ניהולי.

ריו פרדיננד. יעזוב את משרת הפרשן? (Gettyimages)
ריו פרדיננד. יעזוב את משרת הפרשן? (Gettyimages)

משפחת גלייזר, בעלי מנצ'סטר יונייטד, מעוניינים בשירותיו של כוכב העבר כבר מספר שנים, אבל כעת נראה שישנה התקדמות. על פי "דיילי מייל", המנכ"ל אד וודוורד כבר נפגש עם פרדיננד והציע לו את התפקיד. מועמד נוסף הוא מייק פילאן, לשעבר קשר הקבוצה וכיום מאמן קבוצת המילואים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי