מרמורק ירדה מתחת לקו האדום, איכסל בדרך לליגה א'

אסי דומב
אסי דומב | דני מרון

חבורתו של אסי דומב ששיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה השמינית, הידרדרה למקום ה-15 לאחר ה-2:1 נגד לוד העולה החדשה הפסידה 2:0 לרמה"ש והקטינה את סיכויה להישאר בלאומית. ראשל"צ ניצחה 0:1 את אחי נצרת

קבוצות: הפועל איכסל
(גודל טקסט)

המחזור ה-34 של הליגה הלאומית שהחל אתמול (ראשון) במשחקי הפלייאוף העליון ננעל הערב עם ארבעת משחקי הבית התחתון כשבמוקד ה-1:2 של בני לוד על הפועל מרמורק אשר הוריד את הקבוצה מרחובות מתחת לקו האדום. הפועל איכסל שהפסידה 2:0 לרמת השרון, ממשיכה להסתבך בתחתית והיא בדרכה לליגה השלישית. הפועל ראשון לציון עלתה למקום ה-14 לאחר 0:1 על אחי נצרת והפועל עכו ניצחה 0:2 את הפועל פ"ת.

הפועל מרמורק – בני לוד 2:1
קבוצתו של אסי דומב קיוותה להשיג ניצחון חשוב נגד אחת הקבוצות שנאבקת עימה על ההישארות, אבל בן מיזן הורחק באדום ישיר והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים למרות זאת, הקבוצה הביתית עלתה ליתרון בדקה ה-50 משער של ג'וד נוורו. לוד מצאה את השוויון עשר לאחר מכן על ידי אקס נוסף של בני יהודה ג'וף גאירה בן ה-20 עם כיבושי הרביעי בליגה. בדקה ה-70 המהפך הושלם והישאם כיוואן השיג ניצחון חשוב ללוד, שהעלה אותה למקום ה-11. מרמורק מנגד ירדה בחזרה מתחת לקו האדום במקום ה-15.

עירוני רמת השרון – הפועל איכסל 0:2
זוהי כנראה שירת הברבור של הפועל איכסל שעלתה העונה לליגה א', והיא ממשיכה לשקוע בתחתית, לאחר הפסד לרמת השרון שמצידה עלתה מעל הקו האדום. פז בן ארי כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-19, עמית מגוז סגר את הסיפור בדקה ה-90.

הפועל עכו – הפועל פתח תקוה 0:2
הפועל עכו אירחה את הפועל פתח תקוה למשחק חשוב שבו ניצחון יכול להעלות אותה למקום ה-10 ולהעניק לה עוד שבוע של שקט מקרבות התחתית. המשחק נפתח טוב מבחינתה של עכו, כבר בדקה השמינית נאור עבודי העלה את המארחים ליתרון 0:1. הלחץ של עכו המשיך עם פתיחת המחצית השנייה, ובדקה ה- 64 אליאן רוחנא חתם את תוצאת המשחק על 0:2.

מכבי אחי נצרת – הפועל ראשון לציון 1:0
מכבי אחי נצרת אירחה כשהיא במקום התשיעי את הפועל ראשון לציון, בידיעה שניצחון יבטיח כמעט בוודאות את הישארותה בליגה. מנגד ראשון לציון שנלחמת על הישארות בליגה, הייתה חייבת לנסות לנצח כדי להתרחק ולו במעט מהקו האדום. המשחק לא עלה לרמה גבוהה, אבל האקשן החל בדקה ה-86 כאשר ראשון עלתה ליתרון 0:1 משער של גיל יצחק שהביא נקודות חשובות ביותר לראשון לציון שמשאירה לעצמה את חלום ההישארות בלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי