סארי: "היגוואין יישאר בצ'לסי ויבקיע המון בעונה הבאה"

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | Gettyimages

המנג'ר מסופק מהנקודה באולד טראפורד שהותירה את קבוצתו במקום הרביעי: "אסור לנו לקחת סיכונים במחזורים הבאים". החלוץ צפוי להישאר למרות חצי עונה כושלת: "קשה להתאקלם בפרמיירליג", יצא האיטלקי להגנתו

(גודל טקסט)
צ'לסי אמנם ספרה אתמול (ראשון* באולד טראפורד כבר משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון, אבל ה-1:1 נגד מנצ'סטר יונייטד הותיר אותה במקום הרביעי בזכות יתרון שלוש נקודות שנשמר מהשדים האדומים ולזכותה נקודה יותר מאשר לארסנל החמישית, כך שבקרב על הכרטיס לליגת האלופות הכל עדיין תלוי בחניכיו של מאוריציו סארי – על אף סיכוי קלוש שהמקום הרביעי לא יספיק כדי להעפיל למפעל.


הבלוז אמנם היו רחוקים מלהרשים, בוודאי במחצית הראשונה, אבל נהנו מטעות נוספת של דויד דה חאר בשער המארחת כדי להשוות ל-1:1 בדקה ה-43 מרגלי מרקוס אלונסו ובכך לשוב ללונדון עם נקודה יקרה, כזו שגם מחזקת את סיכוייו של המנג'ר מאוריציו סארי להמשיך במועדון עונה נוספת לאחר שרק לפני מספר שבועות עוד נפוצו דיווחים על פיטורים אפשריים.


"אני מרוצה מהנקודה אם מסתכלים על 20 הדקות הראשונות שלנו, אבל לא אם מתחשבים בכך שבמחצית השנייה היו לנו הזדמנויות להכריע את המפגש. הייתה לנו בעיה במרחקים בין הקישור להתקפה בתחילת המשחק וזה השתפר. יש לנו שני משחקים לסיום העונה ונצטרך לנצח אותם כדי למנוע סיכונים מיותרים בקרב על הטופ-4".


Thanks for today's support. I hope to be back soon #StayPositive#Hustle#AlwaysBelieve@ChelseaFCpic.twitter.com/PBGSbU6OpE

— Antonio Rüdiger (@ToniRuediger) April 28, 2019


צ'לסי למעשה הבטיחה את מקומה באירופה בעונה הבאה, אבל עדיין לא ידוע אם באלופות או בליגה האירופית. כמובן שבניית הקבוצה לעונה הבאה גם לא אפשרית לאור איסור ההעברות שהוטל עליה לשני חלונות ההעברות הבאים, משמע לא תוכל לצרף שחקנים ב-2019/20, אלא אם ההחלטה תשתנה בדיון הערעור.  לפי דיווח ב"אינדיפנדנט", ההחלטה בנוגע לערעור לא צפויה להתקבל מהר כפי שנטען תחילה, מכיוון שרשמית החלון גם כך נפתח רק ב-1.7.2019. 


הדבר כמובן מעמיד את צ'לסי בבעיה קשה, כי לא רק שהיא לא יכולה לתכנן את העונה הבאה, אלא שהדבר קורה בזמן שבאוויר מרחף סימן השאלה העצום סביב עתידו של אדן הזאר, שחוזהו מסתיים בקיץ הבא וייתכן שהוא יימכר בקיץ לריאל מדריד. כנראה שכל האירועים הללו הם שמובילים להחלטה לממש את האופציה ולרכוש את גונסאלו היגוואין, החלוץ שהושאל בינואר האחרון ובשל היותו שחקן המועדון – גם אם כמושאל – לקבוצה אופציה להשאירו חרף איסור ההעברות (כזכור גם כריסטיאן פולישיץ' מדורטמונד נרכש עוד לפני הטלת העונש ויצטרף).


סארי דיבר על היגוואין לאחר המשחק באולד טראפורד והבהיר: "קשה מאוד להתאקלם בפרמיירליג ואני חושב שבעונה הבאה הוא יבקיע המון. אתם שואלים אם הוא יישאר? בתיאוריה התשובה היא כן", אמר על הארגנטיני בן ה-31 שהגיע במקום אלברו מוראטה וב-14 הופעות כבש ארבע פעמים בלבד, נגד קבוצות תחתית, ובכל זאת צפוי להישאר – באנגליה נטען שלצ'לסי אופציה להשאירו לעונה נוספת תמורת כ-15 מיליון ליש"ט, או לשלם מחיר כפול ולצרפו בחוזה ארוך טווח.



סארי וסולשיאר נפרדים לאחר הקרב באולד טראפורד. האיטלקי מסופק (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי