קובי רפואה: "רצינו כבר להישאר בליגה. חסר לנו ריכוז"

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

מאמן האדומים מאוכזב לאחר ההפסד להפועל רעננה: "חוסר הריכוז רודף אותנו, אנחנו כל הזמן נופלים ככה וההחמצות הן סיפור העונה שלנו". קורצקי מאושר: "הבטחנו את ההישארות בסטייל. גאנם כבש את שער העונה"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הסכנה של ירידת ליגה לא ממש מרחפת מעל הפועל תל אביב אך הקבוצה של קובי רפואה עדיין לא הבטיחה את ההישארות ורשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. הפעם, האדומים ששיחקו בלבן הוליכו 0:1 נגד הפועל רעננה משער של ניר לקס, אך ספגו פעמיים בדרך להפסיד תשיעי העונה (2:1). הפועל רעננה של מנחם קורצקי ביצעה מהפך ענק תוך שש דקות כשקאייס גנאם כובש את אחד משערי העונה במספרת, ועידו לוי כובש את שער הניצחון. בזמן שמאמן האדומים מאוכזב מחוסר הריכוז שחוזר על עצמו, ברעננה, שהבטיחו את ההישארות בליגה – מתמוגגים.

קובי רפואה אמר: "אני מאוד מאוכזב. בתקופה האחרונה זה קורה לנו הרבה. חוסר הריכוז רודף אותנו בשבועות האחרונים. נצטרך לנצח עוד משחק כדי להישאר סופית. היינו צריכים להבטיח את ההישארות הרבה קודם לכן, עדיין לא עשינו את זה, אבל זה המצב. אנחנו כל הזמן נופלים בגלל ההחמצות, כנראה שככה זו העונה שלנו". 

המאמן נשאל האם קשה להתנהל כרגע עם חוסר הוודאות לגבי העונה הבאה והשיב: "הכי חשוב שנבטיח את ההישארות".


קובי רפואה (דני מרון). מאוכזב

מנגד, המאמן המאושר מנחם קורצקי אמר: "עשינו את זה בסטייל, בהחלט, אני מאושר. עשינו מהפך נגד קבוצה חזקה שמתמודדת מולינו, כבשנו שערים יפים ושיחקנו טוב, החצי השני היה פנטסטי על אף הלחץ. מגיע לנו כל הכבוד. זה לא מובן מאליו".

על הצעירים: יש לנו הרבה צעירים, הם חלק משמעותי מהסגל שלנו. אני מאוד שמח שהם ידעו להשתלט על עצמם ולצאת כמו רקטה ולהתפוצץ במשחק אבל לא רק היום. עשינו שינויים מסוימים בסגל אבל החלפנו שחקנים אחרים, בצעירים האלה האמנו לאורך כל הדרך והשארנו בסיס טוב לשנים הבאות, זה מה שחשוב".

העונה הארוכה והקשה: "אני המאמן היחידי באיזור הזה שלא הוחלף (צוחק). יש לחץ ויש אחריות, אף אחד לא היה עומד לזכותי אם לא היינו נשארים בליגה עם כל הכבוד לשיתוף הצעירים, אבל השארנו כאן בסיס טוב לשנים וזה הדבר הכי חשוב שקרה העונה להפועל רעננה".


קורצקי. "נשארנו בסטייל" (עדי אבישי)

העונה הבאה: "אני חושב שאם נשמור על בסיס ונצרף כמה שחקנים איכותיים שיעזרו לנו אז נוכל לעשות את קפיצת המדרגה לפלייאוף העליון, השנה פספסנו אותו עם נקודה פלוס-מינוס". 

השער של קאנם במספרת. "אחד השערים היפים העונה. לצערי זה לא ייבחר כשער היפה מכולם כי אין לנו הרבה אוהדים שיצביעו בטוקבקים אבל האמנו בו, בשחקן שהיה בליגה הלאומית. הוא תרם לנו המון. הוא אחד החלוצים המובילים בארץ ובשנה הבאה הוא יעשה עונה גדולה. אני מקווה שזה יהיה ברעננה, זה הכי נכון לו".

קייס גאנם אמר: "לא יודע מה לספר על הגול ומה עבר לי בראש באותו הרגע של המספרת. כבשתי את הגול הכי יפה העונה. אני מתרגש. עברתי לקבוצה לא פחות טובה מקבוצות הצמרת". על העונה הבאה. "מאמין בעצמי, עוד שנה או שנתיים אתקדם הלאה, בעזרת השם לאירופה".


קייס גאנם. "השער הכי יפה העונה" (עדי אבישי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי