ברצלונה וריאל מדריד זועמות: לוקה יוביץ' ניצל אותנו

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | Gettyimages

הענקיות הספרדיות טוענות שהחלוץ הסרבי של פרנקפורט ניהל עימם מגעים רק כדי לעזור לסוכן שלו להעלות את תג המחיר. וגם: טוטנהאם וארסנל במלחמה על מלקום

(גודל טקסט)

לוקה יוביץ' הוא ללא ספק אחד החלוצים המבוקשים בעולם כיום. חלוצה הסרבי של פרנקפורט רק בן 21, אך רושם עונת פריצה אדירה עם 25 שערים ו-7 בישולים בכל המסגרות, ומחוזר ע"י כמעט כל קבוצת צמרת באירופה, ביניהם ברצלונה וריאל מדריד.

כיום, מדווחים באתר 'SPORT' הספרדי, על כך שקבוצתו הנוכחית, איינטרכט פרנקפורט, הוציאה דיווחים לסוכנים וכלי תקשורת על מנת להעלות את תג מחירו של החלוץ הלוהט. סוכנו של יוביץ' ניצל את הענקיות הספרדיות על מנת להעלות את תג מחירו של יוביץ', רגע לפני שהאריך את חוזהו בגרמניה עד 2023 עם סעיף שחרור אסטרונומי. 

הקטאלונים עוקבים אחרי החלוץ המוכשר תקופה ארוכה ובתחילת העונה תג מחירו עמד על 50 מיליון יורו, בפגישה האחרון בין הצדדים, המחיר שננקב עבורו היה 80 מיליון יורו. גם ריאל מדריד, שמשתוקקת לדם צעיר בקבוצה נפגשה עם נציגיו של החלוץ, שהדליפו את פרטי הפגישה לכלי התקשורת ע"פ 'הבלאנקוס'. החיזורים אחר החלוץ גרמו להעלאת מחירים, וע"פ הדיווח, פרנקפורט קיוו להכניס למירוץ גם את פ.ס.ז ובאיירן מינכן. 

בעקבות התקריות הללו, אל תצפו לראות את יוביץ' בליגה הספרדית, לפחות לא בעונה הבאה.


מלקום בדרך ללונדון (AFP)

בגזרה אחרת, הקיצוני הברזילאי בן ה-21 של ברצלונה, מלקום, שרק בקיץ האחרון היה שחקן המריבה בין הקטאלונים לרומא בדרך ליעד חדש. כידוע מלקום נרכש מבורדו בקיץ האחרון עבור 40 מיליון יורו ומחזיק בחוזה עד 2023, אך לא הצליח להתאקלם בקאמפ נואו. 

מאמן הקבוצה ארנסטו ואלוורדה כבר הבהיר שההחתמה שלו נעשתה ע"י המועדון, ושהוא לא ביקש אותו באופן ספציפי. הברזילאי המתוסכל שותף העונה רק ב-19 משחקים ופתח רק ב-8 מתוכם, וברצלונה תנסה להחזיר את ההשקעה עליו כבר בקיץ הקרוב.

ע"פ הדיווח, ארסנל וטוטנהאם הם המועמדות המובילות להנחיתו, כשגם אינטר ורומא בתמונה. גורם בברצלונה אמר ל-ESPN FC: "תהיה לו הזדמנות לעזוב בקיץ ואנחנו נכבד את ההחלטה שלו, אבל אנחנו לא נשאיל אותו לקבוצה אחרת. נמכור אותו רק עבור המחיר ששילמנו עליו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי