צמד לגל לוי, הפועל פ"ת חזרה מפיגור ל-2:3 על אחי נצרת

דגו
דגו | לירון מולדובן

הקשר (25, 76) קירב את המלאבסים למקום התשיעי במשחק איכותי במושבה יחד עם שגיא דרור (32), אחרי שבוזורגי (18) ופרננדס (27) כבשו לאורחים. עכו נחלצה מהתחתית עם 1:2 על הפועל מרמורק למרות מחצית שנייה חלשה

(גודל טקסט)

ארבעה משחקי הפלייאוף התחתון. הפועל עכו עשתה צעד גדול לכיוון הישארות בליגה עם 1:2 על מרמורק, בעוד הפועל פתח תקווה חזרה מפיגור ל-2:3 איכותי ומרתק על אחי נצרת.

הפועל עכו – הפועל מרמורק 1:2
עם שלושה הפסדים רצופים מאחוריה, המארחת היתה חייבת נקודות על מנת לא להדרדר למקום ממנו לא תצליח לחזור ותרד ליגה שתי עונות ברצף. היא התקרבה לניצחון המיוחל עם שער נהדר של ינון אליהו בדקה ה-14, והשתמשה בו כדי לשלוט במחצית הראשונה ביד רמה.

לקראת השריקה לירידה להפסקה היתרון הוכפל, כשגל בראל הפציץ שער נהדר שנתן 0:2 לעכו. אבל למרות השער, עכו נרגעה ונתנה למרמורק להשתלט בחזרה על המשחק במחצית השנייה. רועי דיין (63) צימק ונתן תקווה למרמורק, שהיתה זקוקה גם היא לנקודות, אבל זה לא הספיק והקבוצה של אבסי דומב ירדה מתחת לקו האדום.

הפועל פתח תקווה – אחי נצרת 2:3
המשחק בין שתי הקבוצות שנחשבות לאיכותיות ביותר בפלייאוף התחתון לא איכזב. אלון בוזורגי פתח את ההתמודדות עם שער לזכות אחי נצרת בדקה ה-18, אבל גל לוי הגיב בדקה ה-25 עם שער שוויון. קסיו פרננדס לא חיכה הרבה ותוך שתי דקות החזיר את היתרון לאורחת, אבל שגיא דרור (32) הוריד את הקבוצות לחדרי ההלבשה בשוויון.

המחצית השנייה לא היתה באותה רמה של הראשונה, אבל עדיין סיפקה רגעים נהדרים והמארחת הצליחה להפוך את התוצאה בדקה ה-76, כשגל לוי משלים צמד ומקטין את הפער בטבלה בין שתי הקבוצות. בשבוע הבא פ"ת כבר תוכל להבטיח את ההישארות בטבלה כשתתארח אצל עכו.

תוצאות נוספות
ראשון לציון – רמת השרון 1:1

הפועל איכסל – בני לוד 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי