דוגה חתם לשלוש שנים, חוגג יוזם פגישה עם אצילי

מוני ברוש, רוי דוגה, אבי נמני | האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

הכישרון בן ה-18 של בית"ר ירושלים קיבל חוזה חדש: "מודה על האמון, אחזיר על המגרש". שחקן אפואל ניקוסיה ינחת בימים הקרובים בישראל, הבעלים ינסה "לחטוף" אותו למכבי חיפה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של רוי דוגה בן ה-18 לשלוש שנים. החלוץ הצעיר קיבל חוזה חדש לאחר "משא ומתן קצר ויעיל" על פי המועדון, ויקווה לתקוע יתד בקרוב בסגל הבוגר אחרי שכבר ערך מספר הופעות עם הקבוצה הבכירה.

דוגה אמר לאחר החתימה: "אני מודה לבית"ר ירושלים על האמון שנתנו בי. המקום הזה הוא הבית שלי וימשיך להיות הבית שלי. אני אחזיר על המגרש את כל כולי. אני אחכה להזדמנות שתהיה לי ובטוח שאנצל אותה בגדול".

ומה עם רכש לקראת חלון ההעברות של ינואר? בבית"ר ירושלים הביעו סקפטיות לגבי האפשרות שחאתם עבד אלחמיד יגיע לבירה, זאת לאחר שסוכנו כבר העביר מסר לבעלים משה חוגג שהוא מעדיף לבדוק אופציות אחרות.

משה חוגג
משה חוגג | עדי אבישי

צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' את שי ברדה רוצה שחקן הגנה ואת עומר אצילי, שנמצא במשא ומתן מתקדם עם מכבי חיפה. אתמול הבהירו בסביבתו של אצילי שהוא ינחת בימים הקרובים בישראל במטרה לסגור סופית את מעברו מקפריסין.

אתמול פרסמנו כי משה חוגג העביר הצעה רשמית לשחקן הכנף, ולאחר שזה ינחת בארץ הוא ינסה ליזום פגישה איתו. בביתר מודעים לעובדה שאצילי קרוב יותר למכבי חיפה, אך לאור בקשת המאמנים בקבוצה ינסו לעשות מהלך של הרגע האחרון ו"לחטוף" אותו לירוקים. כזכור, גם שמותיהם של הבלם עידן נחמיאס והקשר אופק ביטון נמצאים ברשימות.

עומר אצילי
עומר אצילי | אריאל שלום
עוד באותו נושא: משה חוגג, עומר אצילי, רוי דוגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי