יעקב בוזגלו: "גם אירופה על הפרק, אני לא מחכה לאף אחד"

מאור בוזגלו עם יעקב בוזגלו
מאור בוזגלו עם יעקב בוזגלו | אריאל שלום

אביו של קשר בית"ר ירושלים דיבר על עתיד בנו במועדון: "ברגע שיהיה משהו נורמלי על הפרק, נראה מה נעשה. לא סוגרים שום דלת". החלטה בנושא זהות המאמן תתקבל רק לאחר הודעה רשמית לגבי ניר קלינגר

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים חזרו היום (שני) להתאמן אחרי חופשת חג בת שלושה ימים, ופתחו בהכנות לקראת משחק החוץ בשבת נגד קריית שמונה. בית"ר הבטיחה את הישארותה בליגה במחזור הקודם, וכעת המטרה היא לסיים את העונה בצורה מוצלחת ככל שאפשר, לצד ההכנות שכבר החלו לעונה הבאה.

ראשי הקבוצה צפויים להחליט בקרוב באופן סופי לגבי עתידו של המאמן הנוכחי ניר קלינגר, כאשר המגמה היא להודיע לו על סיום תפקידו בסוף העונה הזאת, למרות שהוא מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה. בשלב זה לא נקבעה פגישה עם המאמן המיועד הבא, רוני לוי, וככל הנראה ימתינו במועדון להודעה הרשמית לקלינגר בטרם ישוחחו עם מאמן אחר.

לצד החתמת המאמן, יחלו בקרוב גם מגעים עם חלק מהשחקנים שמסיימים חוזה, ביניהם גם מאור בוזגלו שטרם קיבל הצעה להאריך חוזה אולם אביו יעקב בוזגלו קיבל בימים האחרונים הודעה מראשי המועדון, כי בקרוב הצדדים יפגשו וינסו להגיע להסכמות לקראת העונה הבאה.

בוזגלו. עתידו עדיין לא סגור (עדי אבישי
בוזגלו. עתידו לא ברור (עדי אבישי)

יעקב בוזגלו סיפר: "כרגע כל האופציות פתוחות מבחינתנו. יש לנו הצעות וגם אירופה על הפרק. ניפגש, נשב ואנחנו לא סוגרים שום דלת מבחינתנו. אני לא מחכה לאף אחד, אני אף פעם לא מחכה לאף אחד. ברגע שיהיה משהו נורמלי על הפרק, נשב, נחשוב ונראה מה לעשות".

הפרסומים לגבי כוונת בית"ר לקצץ בשכרו של בוזגלו לקראת עונה נוספת: "זכותו של כל אחד להגיד מה שהוא רוצה ואיך שהוא רוצה. גם אני יכול להגיד מה שאני רוצה וזה טבעו של משא ומתן"

שחקנים נוספים שמסיימים חוזה הם הבלם טל כחילה והקשר מיקי סירושטיין, וגם איתם טרם בוצעו שיחות רשמיות לגבי ההמשך.

עוד באותו נושא: יעקב בוזגלו, מאור בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי