פארמה סחטה 1:1 ממילאן, 1:1 מרתק לאינטר מול רומא

פרישיץ
פרישיץ | Gettyimages

המארחת חילצה נקודה בדקה ה-87, והרוסונרי הסתכנה באיבוד המקום הרביעי, אלא שמאוחר יותר, בזכות התיקו הביתי של הנראזורי, נותרה רומא במקום החמישי. 1:2 נדיר לקייבו בלאציו

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
כל משחקי המחזור ה-33 בליגה האיטלקית נערכו כבר היום (שבת, להוציא את המפגש בין נאפולי לאטאלנטה שייערך ביום שני) ובמוקד מה שהפך למשחק האליפות של יובנטוס (ראה ידיעה נפרדת). קרב הצמרת בין אינטר לרומא שנאבקות על מקום באירופה, הסתיים ב-1:1.


אבל המחזור יצא לדרך כבר בשעה מוקדמת כאשר מילאן ספגה בפארמה בדקה ה-87 אך נותרה במקום הרביעי. לאחר מכן קייבו שכבר ירדה רשמית לליגת המשנה, השיגה ניצחון ליגה ראשון בחוץ ושני בכלל עם 1:2 סנסציוני על לאציו. טורינו חזרה למקום השישי לאחר 0:1 על גנואה.


לאציו – קייבו 2:1
בפתיחת העונה הופחתו שלוש נקודות ממאזנה בעקבות אי סדרים כספיים, אך גם ללא הורדת הנקודות הקבוצה מוורונה מציגה עונה חלשה במיוחד כאשר ירדה כבר במחזור הקודם רשמית לליגת המשנה כאשר ניצחה בליגה רק פעם אחת. לאחר שהלחץ ירד החמורים המעופפים עשו את הבלתי ייאמן עם ניצחון חוץ ראשון העונה. בדקה ה-34 נרשם הרגע שהכריע את המשחק לאחר שסרגיי מילינקוביץ' סאביץ' הורחק באדום ישיר והותיר את קבוצתו של סימאונה אינזגי בעשרה שחקנים, קייבו ניצלה את היתרון המספרי במחצית השנייה לאחר צמד שערים מהיר של עמנואל ויגנטו בן ה-18 (49) ופרפרים הטמאי (51). פליפה קאייסדו צימק ל-1:2 בדקה ה-67, אך לאציו יצאה בידיים ריקות ופספסה הזמנות לעלות זמנית למקום החמישי.



שחקני קייבו חוגגים (Gettyimages)


לאחר 18 משחקי חוץ רצופים בליגה ללא ניצחון בהם ספגה 42 שערים וכבשה רק תשעה, לאציו נוצחה 2:1 באולימפיקו על ידי קייבו האומללה שהשיגה ניצחון ראשון העונה מחוץ לביתה ושני בסך הכל ב-33 מחזורים. אין ספק ש-@Inbalm82 יודע לבחור את הקבוצות שלו בקפידה

— netanel tzigler (@netanelzigler) April 20, 2019


פארמה – מילאן 1:1
הצהובים כחולים ניסו לסחוט נקודה מהרוסונרי, לאור מצבם בתחתית כשכל נקודה משמעותית, וכבר נראה היה ששער של סאמו קאסטייחו בדקה ה-69 מבישול של סוסו יכריע את ההתמודדות ויעניק לרוסונרי ניצחון שני ברציפות, אחרי שקודם לכן היא לא ניצחה ארבעה משחקים. אבל המגן הפורטוגלי ברונו אלבש הצליח לקבוע חלוקת נקודות בדקה ה-87 וכאמור סיבך את גאטוסו והרסונרי, אבל שיפר באופן ניכר את מצבה של קבוצתו.


בזכות שערו המאוחר של ברונו אלבש, פארמה עם 36 נקודות במאזנה, מרחק שבע הפרש מאמפולי שבמקום ה-18 המוביל לליגת המשנה כשבקופה נותרו עוד 15 נקודות. לעומתה, מילאן שוב לא מצליחה לייצר רצף ניצחונות ובעקבות הנקודה במאזנה 56 נקודות, 



Together as one! ⚫️
Insieme, da squadra! Forza ragazzi! ⚫️#ParmaMilan#ForzaMilanpic.twitter.com/NaYCE0ZMJK

— AC Milan (@acmilan) April 20, 2019


גנואה – טורינו 1:0
אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות האחרות השיגה שלוש נקודות חשובות שהקפיצו אותה למקום השישי במרחק של שלוש נקודות בלבד ממילאן שמעדה נגד פארמה. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-58 כאשר שחקן האגף הארגנטינאי כריסטיאן אנסאלדי כבש את שערו השלישי העונה עם בעיטה אדירה לחיבור. 


אינטר – רומא 1:1
קרב צמרת חם ומרתק נערך במילאנו במסגרת המאבק הישיר בין שתיים מהקבוצות הנלחמות על כרטיס לליגת האלופות. מצבה של אינטר שבמקום השלישי, טוב יותר מזה של רומא החמישית.


רומא עלתה ל-0:1 כבר בדקה ה-14 אחרי שסטפן אל שעראווי קיבל כדור טוב מאדין דז'קו, בתום מהלך אישי ענק, סובב כדור לרשתה של המארחת. זאת הייתה גם תוצאת המחצית. אינטר עלתה נחושה למחצית השנייה, תקפה את שערה של האורחת וכבשה את השוויון המיוחל בדקה ה-61: דנילו ד'אמברוסיו עם בישול נהדר, מצא את ראשו של איוון פרישיץ', הקרואטי נגח מקרוב פנימה.


תוצאות נוספות
קליארי – פרוזינונה 0:1
אודינזה – ססואולו 1:1
אמפולי – ספאל 4:2
בולוניה – סמפדוריה 0:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי