גוטליב לראשי הפועל ת"א: "אם לא אעבור לרוסיה, אמשיך בקבוצה"

אדי גוטליב, אור אינברום
אדי גוטליב, אור אינברום | דני מרון

בסביבת המועדון דיברו על כך שבית"ר ירושלים מעוניינת בבלם על אף שהצעה מהבירה טרם התקבלה, אבל הוא שוחח עם בכירים ואישר שבכוונתו לצאת לשחק בחו"ל, אחרת יכבד את חוזהו

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב יצאה לחופשת חג מהבוקר (שישי) ותשוב להתאמן רק ביום שני לקראת משחק החוץ בשבת הבאה בחוץ נגד הפועל רעננה. אתמול נערך במתחם חודורוב אירוע הרמת כוסית לחג הפסח אותו, הוביל אחד הבעלים זאב גרינברג בהיעדרם של שותפיו האחים איציק ושרון ניסנוב ובועז תושב שירדו לעשות את החג באילת.

אמנם מרבית ראשי המועדון נמצאים באילת לקראת החג, אבל המחשבות וההכנות לעונה הבאה נמשכות והן מנוחתם מעסיקה שאלת אדי גוטליב, בלם הקבוצה שעתידו במועדון לא ברור. לגוטליב חוזה לעונה הבאה ובשיחות שניהל הבלם עם הגורמים הבכירים במועדון הוא הבהיר להם כי היעד המקצועי שלו הוא לחתום באחת הקבוצות בליגה הרוסית, מהלך שכזכור שכמעט יצא לפועל לפני שנה וחצי. על פי גורמים בסביבת המועדון בית"ר ירושלים מגלה עניין בגוטליב גם כן, אך טרם פנתה רשמית.

גורם בכיר במועדון הודה: "נושא אדי גוטליב מדובר כבר תקופה ארוכה והיו מהלכים להחתים אותו במועדונים אחרים בישראל. אדי גוטליב הבהיר להפועל תל אביב כי הוא רוצה לשחק בליגה הרוסית והנושא נבדק. על פי גוטליב, אם הוא לא יעבור לרוסיה הוא ימשיך גם בעונה הבאה בהפועל תל אביב. יש לו חוזה במועדון".


גוטליב. הבטיח להישאר אם לא תהיה הצעה מרוסיה (מאור אלקסלסי)

בהפועל תל אביב גיבשו את תקציב הקבוצה לעונה הבאה והוא יהיה החמישי או השישי בליגת העל. הגורם הוסיף גם על נושא זה: "תקציב הקבוצה יוגש בסיום העונה והוא יהיה כ-33 מיליון שקלים. תקציב שיוביל לבנייה של קבוצה טובה ואיכותית". הקשר רז כהן שנרכש בתחילת העונה מהפועל כפר סבא תמורת חצי מיליון שקלים יושאל למועדון אחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי