בחדרה מאמינים: מצאנו דרך להלחיץ את מכבי חיפה

בקבוצה ראו את נתניה סופגת שני שערים בדקות הפתיחה והפנימו: "אנחנו חייבים לשמור על רשת נקייה בחצי השעה הראשונה". נועם כהן יתפוס את מקומו של ג'אבר הפצוע, מימר מתלבט לגבי חוליית הקישור

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לאחר חמישה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, הפועל חדרה תתארח מחר (שבת החל מ-17:05, ישיר בספורט1) אצל מכבי חיפה בסמי עופר ותקווה להמשיך את המומנטום גם מול מוליכת הטבלה במשחק פתיחת הסיבוב השני. כזכור, הירוקים ניצחו 1:2 בהתמודדות שנערכה בנתניה במחזור הראשון.

למרות התנופה, בחדרה מבינים כי משחק מול מכבי חיפה זו אופרה אחרת ובקבוצה סימנו מטרה: לעבור את דקות הפתיחה ללא שער חובה. בשרון ראו כיצד הירוקים הכריעו בשלב מוקדם את המשחק מול מכבי נתניה ומשחקים נוספים והפנימו: "אם נשמור על רשת נקייה בחצי השעה הראשונה, אולי נצליח להלחיץ את חיפה", הסבירו במועדון.

מאמן הפועל חדרה, שרון מימר, דיבר לקראת ההתמודדות בסמי עופר: "יוצאים למשחק שהוא אחד האתגרים הגדולים שיש בליגה שלנו. קבוצה איכותית ומאומנת שנמצאת במומנטום הכי טוב שלה בשנים האחרונות ומוליכה את הליגה בפער משמעותי. אנחנו ננסה להמשיך את הדרך שהתחלנו בתקופה האחרונה עם אותה גישה, עם המחויבות וההקרבה, ויחד עם זה ננסה גם לשחק כדורגל על מנת להמשיך לצבור נקודות ולברוח מהאזור המסוכן".

שרון מימר | שלומי גבאי

מבחינה מקצועית, מסתמן שהמגן השמאלי עבדאללה ג'אבר, שנפצע במשחק נגד הפועל חיפה, לא יהיה כשיר ואת מקומו יתפוס המגן הימני נועם כהן. באשר לקישור, המאמן שרון מימר מתלבט בין יאיא מלדג'ה לתמיר גלזר ובין ריף מסיקה לרודריגו בונגונגי. מי שימשיך להיעדר הוא אקס חיפה מקסים פלקושצ'נקו שצפוי להיות כשיר במחזור הבא.

בנוגע לחיזוק בחודש ינואר, במועדון עובדים על מציאת שחקני רכש מתאימים וינסו להחתים שני זרים וישראלי בכיר בחלק ההתקפי. עמדה נוספת אשר נמצאת על הפרק מבחינת חדרה היא המגן השמאלי, בה כאמור ישחק מחר מגן ימני בשל פציעת ג'אבר, כשמי שעשוי להצטרף ולהוות גיבוי הוא רז נחמיאס מהפועל חיפה.

הרכב משוער, הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, עוביידה חטאב, ג'ונתן סיסה, נועם כהן, יא יא מלדג'ה (תמיר גלזר), גלעד אברמוב, רודריג בונגונגי, גוסטבו מרמנטיני, שובל גוזלן, מרשל אודה.

נועם כהן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי