חסר מזל: מיגל ויטור סובל מקרע חלקי בשריר הארבע ראשי

מיגל ויטור
מיגל ויטור | דני מרון

מכת הפציעות בהגנה של באר שבע נמשכת: הבלם הפורטוגלי סיים את העונה על פי ההערכות, ומצטרף לבן ביטון וחאתם עבד אלחמיד המושבתים. בקיץ תתקבל החלטה לגבי עתידו

(גודל טקסט)

שוב זה קורה: מיגל ויטור סובל מקרע חלקי בשריר הארבע ראשי, וההערכה היא שסיים את העונה. לנוכח היסטוריית הפציעות של הבלם הפורטוגלי יאפשרו לו שוב לעבור תהליך שיקום שמרני, ובסיום העונה תיעשה לגביו הערכת מצב מחודשת.


אם ויטור יחלים לחלוטין, יבנו עליו לעונה הבאה על בסיס החוזה שברשותו. במידה וחזרתו לכשירות מלאה תיתקל בקשיים, יעשו חושבים ויחפשו פתרון יצירתי להמשך דרכו. בינתיים מצוקת הבלמים של באר שבע נמשכת: בנוסף לויטור, תיאלץ הקבוצה להסתדר בלי חתאם אל חמיד שנמצא בשלבי התאוששות סופיים מתאונת הדרכים שבה היה מעורב לפני כמה שבועות.


בקבוצה הביעו שביעות רצון מהשיפור ביכולתו של דור אלו, כפי שבאה לידי ביטוי בתיקו המאופס מול מכבי תל אביב, והוא צפוי לפתוח גם במחזור הקרוב, ביום שני נגד מכבי חיפה. כזכור, המגן הימני הקבוע, בן ביטון, סיים את העונה אחרי שנותח בברכו.



חאתם עבד אלחמיד בשלבי התאוששות סופיים. (דני מרון)

 

תומר יוספי, צפוי להמשיך לקבל קרדיט מול הירוקים לאור יכולתו המשכנעת נגד האלופה. המאמן ברק בכר היה מרוצה מאוד מההתקדמות של השחקן הצעי. גם קווין טאפוקו שנעדר מהמשחק הקודם בעקבות הכרטיסים הצהובים יחזור סגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי