עדן בן בסט מתקרב להפועל ת"א, קאיו מוכן לקצץ כדי להישאר

רז שלמה, קאיו
רז שלמה, קאיו | אודי ציטיאט

פגישה בין הבעלים למאמן קובי רפואה לקראת העונה הבאה טרם נערכה, אך בכירים במועדון אישרו לספורט1 שהחלו בדיקות לצירוף שחקנים וביניהם חלוץ ב"ש. מו"מ כבר מתנהל מול הברזילאי, לפירסמן יש הצעה מבלגיה

(גודל טקסט)

הפגישה בין ראשי הפועל תל אביב למאמן קובי רפואה בנושא ההכנות לעונה הבאה עדיין לא התקיימה והיא מתוכננת להתקיים בקרוב, תחת הכותרת של הצגת תקציב הקבוצה הכללי והצגת התוכנית המקצועית של הצוות המקצועי לעונה הבאה, אז גם ייקבע מתוכנן לעזוב ומי בתוכניות להצטרף. מעל פני השטח ולאחר שהפועל תל אביב הבטיחה כמעט בוודאות את ההישארות בליגת, העל מעל פני השטח כבר מתנהלות פעולות של עבודות ובדיקות מול שחקנים לעונה הבאה.

השם הנמצא בראש העדיפות הוא של חלוץ הפועל באר שבע עדן בן בסט, אותו רוצים ראשי המועדון האדום להנחית במתחם חודורוב. בן בסט כמעט שחתם בחלון ההעברות בינואר, אבל פערים כספיים של כ-20 אלף דולר מנעו את השלמת העסקה. עכשיו הכוונה היא שבן בסט יחתום על חוזה למשך שנתיים עם אופציה לעונה נוספת. גורם בכיר במועדון אישר: "הפועל תל אביב רוצה את עדן בן בסט והפעם האמונה היא שהדברים יסתדרו ועדן יהיה חלוץ החוד של הפועל תל אביב". כידוע, בן בסט אינו בתוכניות של הפועל באר שבע ואתמול נכח ביציע בנתניה גורם מטעם המועדון האדום שראה את החלוץ יושב על הספסל.


בן בסט. אתמול נציג הפועל ת"א צפה בו יושב על הספסל (ערן לוף)

בהפועל תל אביב גם קיבלו בשבועיים האחרונים מסרים מהברזילאי קאיו אלבס, אשר מוכן להוריד בשכרו כדי להמשיך בהפועל תל אביב: "מתקיימות שיחות עם קאיו בימים האחרונים וברור לו שלא נוכל לשלם לו את השכר שהרוויח במכבי חיפה. אם הוא יקבל את ההצעה הכספית שלנו, הוא ימשיך", הודה הבכיר.

המגן השמאלי הבלגי מרווין פירסמן שוחח עם ראשי המועדון והודיע להם כי קיבל הצעה מאחת הקבוצות בבלגיה לחתום בשורותיה והוא מבקש לעזוב כבר לקראת סיום העונה. במועדון הבהירו לפירסמן כי יש לו חוזה לעונה נוספת ושסעיף השחרור שלו הוא 400 אלף יורו. המגן הבלגי הבטיח להשיב דרך המועדון הבלגי. אם פירסמן אכן יעזוב, במתחם חודורוב היו רוצים לראות אצלם את מגן בני יהודה מתן בלטקסה במהלך מסובך בשל היות הכרטיס של בלטקסה שייך למכבי תל אביב.


פירסמן. סעיף שחרור על סך 400 אלף יורו (מאור אלקסלסי)

בנוסף, בהפועל תל אביב ממתינים להחלטת מכבי נתניה בנושא מימוש או אי מימוש האופציה על שחקן האגף מוטי ברשצקי, שאם לא יימכר לנתניה אמור לשוב לסגל בקיץ. היום אמור לנחות בארץ מגן שמאלי מגאנה, איברהים אימורו למשך חודש התרשמות. בהפועל תל אביב לא מתכננים להשאיר את השחקן והוא מיועד להיות מושאל לבני סכנין או מכבי אחי נצרת.

לאור העובדה שההישארות כמעט הובטחה רשמית, במשחק הליגה הקרוב ימשיך רובי לבקוביץ' בין הקורות ואפשר שבשני משחקי סיום העונה יקבל את האפודה אריק ינקו, שמלבד מחזור פתיחת העונה נגד הפועל חדרה לא שיחק העונה.


ינקו. רפואה צפוי לתת לו דקות לפני סיום העונה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי