פאטוס בצ'יראי קרוב לסיכום בהפועל תל אביב

פאטוס בצ'יראי
פאטוס בצ'יראי | אריאל שלום

קלינגר בדרך לחיזוק מרשים נוסף: חלוץ מכבי נתניה לשעבר הגיע לסיכום עקרוני מול ראשי האדומים והוא פועל על מנת להתיר את חוזהו בוויסלה קרקוב הפולנית. מתנהל מו"מ גם עם אופק ביטון וניק בלקמן

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שצירפה את גיל יצחק, לידור כהן ודן איינבינדר, הפועל תל אביב עשויה להחתים שחקן חיזוק מרשים נוסף בדמותו של פאטוס בצ'יראי, חלוץ מכבי נתניה לשעבר, שקרןב לסיכום בשורות האדומים וצפוי להחליף את לבאן קוטליה המאכזב שנחתך לאחר שלא כבש אף שער וחתם לאחרונה בשורות הפועל אום אל פאחם.

המשא ומתן, שהחל לפני מספר ימים, תפס לאחרונה תאוצה והצדדים הגיעו לסיכום עקרוני, כשהשחקן ונציגיו פועלים על מנת להתיר את חוזהו בשורות ויסלה קרקוב, במדיה הפך החלוץ לשחקן רוטציה די שולי. הכוונה של הפועל תל אביב היא להחתים את בצ'יראי על חוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת.

אחרי שהבקיעו רק חמישה שערי ליגה העונה וכשהם ניצבים במקום האחרון, בהפועל תל אביב סבורים כי בצ'יראי, חלוץ רחבה בעל נוכחות וסקורר מוכח, יהיה האיש שיוציא את העגולה האדומה מהבוץ. שני שחקנים נוספים שנמצאים על הכוונת של המאמן ניר קלינגר הם ניק בלקמן ממכבי תל אביב ואופק ביטון מסקציה נס ציונה, מולם מתנהל משא ומתן.

ניקולה גולאן, פאטוס בצ'יראי
ניקולה גולאן, פאטוס בצ'יראי | אודי ציטיאט

בצ'יראי, קפטן נבחרת מונטנגרו, הגיע למכבי נתניה בספטמבר 2018 וכבש 13 שערי ליגה בעונתו הראשונה בישראל לצד שלושה שערים נוספים במסגרת בגביע המדינה, בו כזכור הפסידו היהלומים בגמר לבני יהודה בתום דו קרב פנדלים. בעונת 2019/20 חלה ירידה ביכולתו הוא הוסיף עוד שבעה שערי ליגה ב-24 משחקים.

בקיץ 2020 הודיעה מכבי נתניה על סיום דרכו של בצ'יראי בתום שנתיים במועדון והוא עבר לשורות ויסלה קרקוב הפולנית, במדיה לא הצליח להתאקלם. אחרי 14 מחזורים, החלוץ פתח בהרכב בסך הכל פעם אחת ושיחק רק 273 דקות במהלכן לא הצליח למצוא את הרשת.

פאטוס בצ'יראי
פאטוס בצ'יראי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי