ראשונה בכל: סוארס עם תשעה שערים, אובלק בשיאו ואתלטיקו בפסגה

לואיס סוארס | CESAR MANSO/AFP via Getty Images

אקס ברצלונה מתקדם לעבר מלכות השערים, הסלובני ממעט להוציא כדורים מהרשת והקבוצה של דייגו סימאונה עם פער משמעותי על ברצלונה ואפילו ריאל: הקולצ'ונרוס חוגגים את ה-1:2 הדרמטי על אלאבס

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד בוודאי לא חלמה על תסריט בו היא מאבדת נקודות במשחק חוץ נגד אלאבס, קבוצה שאמנם הדהימה את ריאל מדריד לפני כחודש אבל מאז ניצחה רק פעם אחת בשישה מחזורים. הקולצ'ונרוס אכן היו בדרכם לניצחון קליל הודות לשער של מרקוס יורנטה לפני המחצית והמצב השתפר עוד יותר כאשר המקומיים נותרו בעשרה שחקנים לחצי השעה האחרונה, אבל אז שער עצמי של פליפה קבע 1:1 והותיר לחבורה של דייגו סימאונה שש דקות בלבד כדי להשיג את הניצחון ולחזור עם שלוש נקודות.

אז מה ההבדל של אתלטיקו מדריד העונה לעומת שנים קודמות? כמובן שהירידה של ריאל מדריד וברצלונה עושה את שלה, אבל קרדיט גדול יותר מגיע ללואיס סוארס – החלוץ האורוגוואי שנזרק מברצלונה מצא את הרשת בתוספת הזמן וקבע 1:2 דרמטי, העלה את מאזנו לתשעה שערים ואתלטיקו מדריד שמרה על יתרון שתי נקודות מריאל מריד בפסגה כשלקבוצה עוד יש שני משחקים חסרים להשלים. מברצלונה הפער נותר 10 נקודות עם משחק חסר שעל אתלטיקו להשלים.

אתלטיקו מדריד למעשה לא איבדה נקודות בליגה כבר שלושה חודשים להוציא הפסד לריאל מדריד, מאז שסיימה בשתי תוצאות תיקו רצופות בסוף ספטמבר ובתחילת אוקטובר היא ניצחה בכל משחקי ה"לה ליגה" למעט הדרבי, ומה שמדהים הוא שהיא מובילה את הטבלה, לואיס סוארס בפסגת הפיצ'יצ'י יחד עם יאגו אספס וג'רארד מורנו וגם יאן אובלק ראשון מבין השוערים במספר הכדורים שהוציא מהרשת, ספג רק שישה ב-15 משחקים – קורטואה מריאל מדריד, למשל, ספג כבר 15 והכי מעט חוץ מאובלק ספגו שוערי סביליה, 11 בסך הכל.

דייגו סימאונה סיפר לאחר המשחק: "פגשנו קבוצה טובה מאוד וכמעט שילמנו על כך ביוקר, אבל הדבר הכי יפה שקרה לנו הוא שלא נלחצנו גם אחרי שספגנו שער מאוחר – המשכנו בשלנו וסיימנו את המשחק עם ניצחון".

"לא נלחצנו". סוארס ואתלטיקו חוגגים | CESAR MANSO/AFP via Getty Images
עוד באותו נושא: דייגו סימאונה, לואיס סוארס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי