איציק ניסנוב: "תקציב הפועל ת"א יהיה דומה לעונה הנוכחית"

איציק ניסנוב
איציק ניסנוב | דני מרון

לקראת המשחק המסקרן נגד בית"ר ירושלים, הבעלים הרגיע: "ההכנות לעונה הבאה יפתחו בזמן ותהיה קבוצה חזקה". קשר קבוצת הנוער שי אייזן יהיה בסגל של רפואה נגד הירושלמים. ואסקס ימשיך להיבחן בחודרוב

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מתכוננים למשחק היוקרתי הערב (ראשון) נגד בית"ר ירושלים, ולמעשה נכנסים לישורת האחרונה של העונה. ראשי הקבוצה ממתינים לסיום העונה כדי להתחיל להכין את העונה הבאה, שהכותרת שלה – "גרעון של שישה מיליון שקלים ותחת אזהרת אופ"א בנושא חובות העבר".

הבעלים איציק ניסנוב הבהיר הבוקר: "תקציב הפועל תל אביב יהיה כמו בעונה הנוכחית ולא יקטן בכל מקרה. ההכנות לעונה הבאה יפתחו בזמן ותהיה קבוצה חזקה". תקציב הקבוצה עומד העונה על קרוב ל-35 מיליון שקלים, כשבמועדון ממתינים להבהרה סופית בנושא המעבר לאצטדיון בלומפילד המחודש.

בהפועל תל אביב לא בטוחים כי אצטדיון בלומפילד יהיה מוכן לפתיחת העונה הבאה, כשנושא מכירת המנויים ישפיע על התקציב. הצפי הוא למכירה של כ-9000 מנויים שכמובן ישפיעו על התקציב, אך מעבר לכך יתרמו גם לכניסתם של ספונסרים חדשים.


איציק ניסנוב. "בכל מקרה התקציב לא יקטן" (דני מרון)

גורם במועדון: "הפעולות מול פיפ"א ואופ"א נמשכות בישראל ובשווייץ, וברור שאם לא יהיה הסדר, מי שיכנסו להליך התשלום הם מפרקי הפועל תל אביב שיודעים כי הבעלים הנוכחיים לא אמורים להביא את הכסף מביתם. נכון לעכשיו הכול בשליטה ואנחנו בטוחים שלא יקרו דברים שיצאו מכלל שליטה".

המאמן קובי רפואה כבר התחיל להכין את התוכנית המקצועית לקראת הקיץ, כשבצוות המקצועי מעוניינים לשחרר את החלוץ רונאלדו ואסקס שנבחן בקבוצה בשבועות האחרונים. ראשי המועדון ביקשו שואסקס ימשיך כעת להתאמן, כשעל פי שחקנים בקבוצה הוא מגלה ניצוצות של כדורגל טוב ומסתמן שגם אם יוחתם בסופו של דבר, הוא יושאל לקבוצה בליגה הלאומית.


אצטדיון בלומפילד. יהיה מוכן לפתיחת העונה הבאה? (דני מרון)

בתוך כך, קשר קבוצת הנוער שי אייזן, שהוא מועמד רציני להתברג בסגל הקבוצה הבוגרת בעונה הבאה, יהיה הערב ב-18 של הפועל תל אביב נגד בית"ר ירושלים.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עבדי פרחאת, אוראל דגני, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, עמנואל בואטנג, קלאודמיר פריירה, רמזי ספורי, קאיו אלבס, אחמד עאבד, נריוס ואלסקיס.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי