צפו: המופע של כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה והבן הצעיר

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

בזמן שהוא מחלים מפציעה ורגע לפני רבע גמר ליגת האלופות נגד אייאקס, הפנומן של יובנטוס וג'ורגינה המהממת הפתיעו את האינסטגרם עם כל הלהיטים

(גודל טקסט)
כוכבה הפורטוגלי של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, מאושר ולא מסתיר את זה לרגע. הפנומן שנפצע לפני שבועיים במדי נבחרתו, קיבל את תוצאות הבדיקות האחרונות שלו שהיו כל כך חיוביות, וע"פ כל הסימנים, המלך של ליגת האלופות לא יפספס את המפגש הראשון נגד אייאקס ברבע גמר ליגת האלופות. זה כנראה ההסבר היחידי לפוסט האחרון שהעלה לאינסטגרם עם בת זוגו.


הדוגמנית הספרדייה העלתה שלושה סרטונים תחת הכותרת: "משפחה של אמנים", גם רונאלדו שיתף תחת הכיתוב "זמרים". בוידאו ניתן לראות אותה ואת הפורטוגלי שנוהג, כאשר בספסל האחורי יושב כריסטיאנו ג'וניור, בנו בן ה-8. מי שללא ספק גונב את ההצגה הוא הכוכב, שמככב בוידאו הראשון כשהוא שר מכל הלב את הלהיט מ-1980 : "Everybody's Got to Learn Sometime" של להקת הפופ "The Korgis" תוך כדי שהוא נוהג. כשהגיע לשורה "אני צריך את האהבה שלך", הצביע על הדוגמנית שלו וחייך מאוזן לאוזן. אז קדימה רונאלדו, לא הבנו מדוע אתה משגע אותנו ואת ג'ורג'ינה, תקנה טבעת!


אחריו בתור לשיר הייתה הספרדייה היפייפיה ששרה לצלילי להיט בספרדית ואילו כריסטיאנו ג'וניור הרשים כשהפגין אנגלית רהוטה בשיר ראפ. גם אם אתה שווה מיליונים על גבי מיליונים, רונאלדו ומשפחתו, כמו כל משפחה טיפוסית, בוחרים שירים בנסיעה כל אחד בתורו וצורחים עד השמיים. רק כאשר אתה שווה כל כך הרבה כסף, אתה עושה את זה ברכב יוקרה עם מושבי עור שחורים וממותגים, R, מוטבעת על כל מושב ברכב, שלא בטעות יתבלבל רונאלדו ולא יידע כי מדובר ברכב שלו. אז מה אתם חושבים על רונאלדו בתור זמר?




View this post on Instagram

Cantores

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

View this post on Instagram

Lunch ❤️❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

View this post on Instagram

Blessed house ❤️❤️❤️❤️❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי