רק תיקו ביתי לנאפולי מול גנואה, יובה צפויה לחגוג בשבת

נאפולי וגנואה נאבקות
נאפולי וגנואה נאבקות | AFP

הקבוצה של אנצ'לוטי רושמת שני משחקים ברציפות ללא ניצחון, רגע לפני הקרב מול ארסנל בליגה האירופית. גם נקודה תספיק לגברת הזקנה בשבת מול ספאל כדי לחגוג אליפות שביעית ברציפות. תוצאות תיקו גם לאינטר ולאציו

(גודל טקסט)
המחזור ה-31 נמשך הערב (ראשון) כשבמוקד התיקו הביתי של נאפולי מול גנואה – 1:1. הקבוצה של אנצ'לוטי הצליחה לעכב את החגיגות של יובנטוס בשבוע אחד אך כבר בשבת הקרובה מול ספאל הגברת הזקנה תוכל לחגוג אליפות שביעית ברציפות. במשחק שפתח את היום פיורנטינה מעדה בביתה והפסידה 1:0 לפרוזינונה, אודינזה השיגה 2:3 מרשים על אמפולי, וקליארי ניצחה 1:2 את ספאל.  אינטר (תיקו ביתי מאופס עם אטלאנטה) ולאציו (2:2 ביתי עם ססואלו) לא הצליחו לשפר עמדות בקרב על אירופה. 


נאפולי – גנואה 1:1

הקבוצה של אנצ'לוטי רצתה לחזור למסלול הנצחונות אחרי הפסד 2:1 לאמפולי במחזור הקודם, אך נתקעה במשחק הבית נגד גנואה העקשנית שהפתיעה דווקא אחרי שני משחקים נוראיים בהם ספגה שישה שערים. גנואה הייתה לא פחות טובה והחמיצה הזדמנויות מצוינות לעלות ליתרון, אחרי שגוראן פאנדב וכריסטיאן קוואמה נעצרו.

גנואה נבלמה וסטפנו סטורארו האורח הורחק בצהוב שני כבר בדקה ה-28 אחרי תיקול מוגזם על הקשר אלאן. שש דקות אחר כך והחגיגה הייתה כפולה: דריס מרטנס שלח כדור שטוח מחוץ לרחבה והאצטדיון היה בטירוף. זה היה שערו ה-104 של החלוץ בקבוצה והוא השתווה לאורוגוואי אדינסון קאבני במקום הרביעי בכל הזמנים.
 


Tonight's strike was goal number 1️⃣0️⃣4️⃣ for @dries_mertens14 in a Napoli shirt ❗️
He's drawn level with @ECavaniOfficial in fourth place in the club's all-time scoring chart!
What a player pic.twitter.com/w914kDLEGQ

— Official SSC Napoli (@en_sscnapoli) April 7, 2019


החגיגה הייתה מוקדמת ועוד לפני ההפסקה גנואה השוותה ובצדק: בדקה השלישית של תוספת הזמן החלוץ גוראן פאנדב הרים מהאגף ודרקו לזוביץ' המשיך בוולה והשווה את התוצאה ל-1:1. לורנצו אינסינייה נשמר על הספסל לקראת רבע גמר הליגה האירופית נגד ארסנל אך גם הוא לא הצליח להוביל את קבוצתו לניצחון כאשר עלה מהספסל. נאפולי מובילה עדיין בשבע נקודות על פני אינטר השלישית, בעוד גנואה העפילה למקום ה-13 על חשבונה של פארמה ואין ספק שהיא קבוצה מוכשרת ולא תיקלע למאבקי התחתית.
 


אינטר – אטאלנטה 0:0
אחרי שאיקרדי חזר להרכב של אינטר ב-0:4 של הקבוצה נגד גנואה, החלו ציפיות רבות מהנראזורי לקראת משחק הבית נגד אטאלנטה החזקה, שהגיעה לסן סירו אחרי שני ניצחונות רצופים. אך שתי הקבוצות עצרו אחת את השנייה עם משחק ללא שערים אשר ביסס את המארחת במקום השלישי והשאיר את אטאלנטה במקום החמישי כאשר רק הפרש שערים מפריד בינה לבין מילאן מהמקום הרביעי.


⌛️ | 90' + 3' FISCHIO FINALE!

Non segna nessuno a San Siro, coi bergamaschi è pareggio!#InterAtalanta 0⃣-0⃣ pic.twitter.com/LSn9FuJxJI

— Inter (@Inter) April 7, 2019


לאציו – ססאולו 2:2
הקבוצה מבירת איטליה הייתה קרובה להפסד שני ברציפות נגד חבורתו של דה זרבי, אך לוליץ' השיג נקודה חשובה בדקה ה-90 כאשר דומניקו ברארדי השלים מהפך ירוק שחור דקה קודם לכן. אימובילה כבש ראשון בדקה ה-53, רוג'ריו איזן זמנית בדקה ה-57.


#SerieATIM#LazioSassuolo 2-2 FT!

⏹️ Triplice fischio all'Olimpico: un punto ripreso all'ultimo istante, senza mai mollare!
#AvantiLazio#CMonEaglespic.twitter.com/qKcu9vXNRf

— S.S.Lazio (@OfficialSSLazio) April 7, 2019


אודינזה – אמפולי 2:3
משחק תחתית דרמטי התרחש הערב באצטדיון פריולי שהסתיים בניצחון גדול של המארחת שעשתה צעד אחד נוסף על מנת להבטיח את הישארותה בסיירה A. אך למרות התוצאה, דווקא האורחת שניצחה את נאפולי במחזור הקודם עלתה ליתרון מהיר אחרי שער מקודם של קאפוטו אחרי 11 דקות, התגובה הגיעה לאחר ארבע דקות בלבד כאשר רודריגו דה פול הנהדר איזן את התוצאה לאחר כדור חזק מחוץ לרחבה.


היתרון חזר לצד הכחול בדקה ה-24 כאשר רדה קרוניץ' מצא את עצמו מול השוער ודחק מקרוב. אודינזה הגיבה בבליץ לקראת סיום המחצית – פה פול השלים צמד מהנקודה הלבנה, ורולאנדו מנדראגורה הפך את התוצאה עם בעיטה אדירה מרחוק. למרות שמרווין זגלאר השאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים לאחר שהורחק בשני צהובים בדקה ה-64, אודינזה שמרה על היתרון על הסיום שהעלה אותה למקום ה-15.


Finisce un primo tempo da cardiopalmo #Udinese@EmpoliCalcio#Udinese 3 #Empoli 2
#ForzaUdinese#UdineseEmpoli#SerieATIM#AleUdinpic.twitter.com/JgE9i5GiHb

— Udinese Calcio (@Udinese_1896) April 7, 2019


פיורנטינה – פרוזינונה 1:0
תקופה לא טובה עוברת על הקבוצה מהעיר פירנצה. פיורנטינה שלא ניצחה את שבעת משחקיה האחרונים חטפה הערב מכה נוספת רשמה הפסד מפתיע במיוחד לקבוצת התחתית שבדרכה לליגה השנייה. שער הניצחון נכבש בדקה ה-84 לאחר בעיטה מחוץ לרחבה של דניאל סיופאני שהשיג ניצחון שני ברציפות לעולה החדשה.


FULL TIME ⏱️#FiorentinaFrosinone 0-1 pic.twitter.com/orHfp2PpfE

— Frosinone Calcio (@Frosinone1928) April 7, 2019


תוצאה נוספת
קליארי – ספאל 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי