קוטיניו: "שריקות בוז באולד טראפורד רק ידחפו אותי יותר"

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Gettyimages

הקשר ההתקפי של ברצלונה התראיין לקראת המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד ברבע גמר ליגת האלופת: "המשחקים אצלם נעוצים לי בזיכרון". על מפגש אפשרי עם ליברפול בחצי הגמר: זה יהיה חלום עבורי לשחק שוב באנפילד"

(גודל טקסט)
אחרי הניצחון אתמול (שבת) 0:2 על אתלטיקו מדריד, ברצלונה תשחק ביום רביעי נגד מנצ'סטר יונייטד ב"אולד טראפורד" ברבע גמר ליגת האלופות. פיליפה קוטיניו התראיין ל"סאנדיי מירור" ואמר כי הוא מודע לכך שלואיס סוארס והוא יקבלו טיפול מיוחד מאוהדי יונייטד, שלא אוהבים אותם אחרי שכיכבו בעבר בליברפול. כזכור, הברזילאי עבר בינואר שעבר מליברפול לברצלונה תמורת 142 מיליון ליש"ט.


קוטיניו אמר לקראת המשחק: "מקווה להרבה מזל יחד עם האיחולים להצלחה שאני מקבל מאוהדי ליברפול ששולחים לי מסרים וכותבים בוואטסאפ כדי להצליח לנצח את יונייטד".


היחס של אוהדי יונייטד אליו ואל סוארס: "אם ישרקו לנו בוז זה יהיה נורמלי באולד טראפורד בגלל הקבוצה בה שיחקנו קודם. מה שברור שזה ידחף אותי לשחק טוב יותר ויגרום לי להיות אפילו יותר מפוקס. אני יודע שהמשחקים נגד יונייטד הם משהו מיוחד. למדתי את זה כששיחקתי בליברפול, זה משהו שנעוץ לי בזיכרון. אם ברצלונה תעיף את יונייטד עבורי זו תהיה הנאה אישית כפולה".


EXCLUSIVE: Philippe Coutinho explains how Liverpool experience will help Barcelona beat Man Utdhttps://t.co/aMnS6Vn1D3pic.twitter.com/GqIrLC8UQZ

— Mirror Football (@MirrorFootball) 7 באפריל 2019


מפגש אפשרי עם ליברפול בחצי הגמר: "אני יודע שאוהדי ליברפול יהיו איתנו כשנשחק ביונייטד, אבל הם גם יודעים שאם נעלה וגם הם אז נשחק באנפילד. אגיע לשם עם ברצלונה במטרה לנצח. זה יהיה חלום עבורי לשחק שוב באנפילד. זה יהיה פיצוץ של רגשות מעורבים, אבל אם להיות כן אני הייתי מעדיף לפגוש את ליברפול רק בגמר".


הסיכויים לנצח את מנצ'סטר יונייטד: "זה הולך להיות מפגש קשה. יונייטד כבר הראתה למה היא מסוגלת כשהדיחה את פריז סן ז'רמן. לדעתי רוב האנשים יגידו שהסיכויים של כל קבוצה הם 50 אחוז. לשחק באולד טראפורד זו אחת החוויות הכי טובות שיכולות להיות לכדורגלן, בגלל ההיסטוריה והאווירה מסביב. אם אתה משיג שם תוצאה טובה ההרגשה מטורפת".


העובדה שברצלונה לא ניצחה מעולם באולד טראפורד: "אין לי טיפים מיוחדים. ברצלונה רגילה לשחק במעמדים האלה וחשוב מאוד שהגומלין אצלנו. כולם רוצים לנצח את המשחק הזה ולא רק אני. בכמעט חמש עונות בליברפול היו לי שם תוצאות טובות וגם פחות. לכן אני מעדיף לא לחשוב על העבר אלא  על ההווה בלבד".



קוטיניו במדים של ליברפול. "זה חלום עבורי לשחק שוב באנפילד"


מנצ'סטר יונייטד תחת אולה גונאר סולשיאר: "מסובך קצת לענות מה צריך לעשות נגד הקבוצה הזאת כדי לנצח. יש להם שוער גדול ושחקני התקפה מצוינים. פול פוגבה ורומלו לוקאקו יכולים להזיק לכל הגנה. פוגבה במיוחד שחקן ענק ונצטרך לעצור אותו, אבל הדו קרב שלו עם ג'רארד פיקה יכול להיות המפתח להצלחה. יונייטד סבלה לאחרונה מחוסר עקביות, אבל זה ברור שתחת סולשיאר הם השתפרו בכל אספקט של המשחק. לדעתי המפתח לניצחון יהיה הדו-קרב בהתקפה. אם נשחק בסגנון הרגיל שלנו נוכל לנצח אותם גם באולד טראפורד".


ההצלחה של ליברפול: "אני מאושר שליברפול מצליחה העונה. יורגן קלופ מאמן גדול וזה היה רק עניין של זמן עד שהוא הצליח לשנות את המשחק של ליברפול כדי שהיא תשחק בצורה שהיא משחקת כיום. יש להם עונה מדהימה, אבל אנחנו בברצלונה ואני מרוכז בהצלחה שלנו".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי