לראשונה בעידן בלבול: מכבי חיפה תפתח עם שלושה חלוצים

מקסים פלקושצ'נקו, ירדן שועה
מקסים פלקושצ'נקו, ירדן שועה | דני מרון

הירוקים רוצים לחזור למסלול הניצחונות נגד חדרה בשבת (20:15, ספורט4), המאמן תרגל את שועה ועוואד לצד רוקאביצה. שחקן בקבוצה: ""כולם מבינים שרק ניצחון עומד על הפרק". חיפושים אחר מנהל מקצועי למחלקת הנוער

(גודל טקסט)

לאחר שני משחקים ראשונים בפלייאוף העליון שהסתיימו בהפסד, במכבי חיפה יודעים כי המשחק מחר (שבת 20:15, שידור ישיר בספורט4) נגד הפועל חדרה הופך למשמעותי במיוחד. הירוקים רוצים להבטיח שלוש נקודות במשחקי הבית על מנת לסיים במקום השני ולהבטיח מקום באירופה בעונה הבאה. "כולם מבינים שרק ניצחון עומד על הפרק. אנחנו צריכים ומציגים יכולת גבוהה, אבל אם לא ננצח זה לא יעזור", אמר שחקן בקבוצה. גם המאמן מרקו בלבול שוחח לאחרונה עם השחקנים והסביר להם כי למרות יכולת טובה במחצית השנייה נגד מכבי תל אביב, הקבוצה לא כבשה וזה חייב להשתנות.

כמו בשבועות האחרונים, גם הפעם החליט מאמן מרקו בלבול להפתיע באימון המסכם ותרגל הרכב שונה מזה שתורגל בשבועות האחרונים. על פי האימון המסכם נראה כי המאמן יפתח עם ארבעה שחקנים בחלק האחורי, כאשר עופרי ארד תורגל במרכז ההגנה לצדו של אטיין ריינן ורמי גרשון תורגל בעמדת המגן השמאלי. ההפתעה הגדולה היא בחלק ההתקפי כאשר לראשונה מתכנן בלבול לעלות עם שלושה חלוצים: ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד וירדן שועה. ההתלבטות של המאמן כרגע היא במרכז השדה, בין מקסים פלקושצנקו למוחמד אבו פאני.

שחקני מכבי חיפה.
שחקני מכבי חיפה. "יכולת גבוהה לא תעזור אם לא ננצח" (דני מרון)

בנושא אחר, בקבוצה ממשיכים בחיפושים אחר מנהל מקצועי למחלקת הנוער ולאחר שאייל ברקוביץ סירב להצעה, התפקיד הוצע ללואיס מתיאו הספרדי שאף הגיע בסוף השבוע שעבר לישראל אבל נראה כי הדרישות הכספיות הגבוהות ימנעו את המהלך ובקבוצה בוחנים אופציות נוספות.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, אטיין ריינן, רמי גרשון, נטע לביא, מקסים פלקושצנקו (מוחמד אבו פאני), קרים פריי, ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד, ירדן שועה.

עוד באותו נושא: מרקו בלבול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי