בחדרה מבהירים: "לאביטן יש חוזה לעונה הבאה, אבל לא נחכה לנצח"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

במועדון מקווים כי הסאגה סביב המאמן תיפתר בימים הקרובים, אופציות סילבס או אורי גוטמן עדיין על השולחן. בלם מהנוער עשוי לקבל הזדמנות נגד מכבי חיפה (שבת 20:15, בספורט4). אביטן: "נשתמש במלוא הסגל שלנו"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה תשחק מחר (שבת 20:15, שידור ישיר בספורט4) במסגרת הפלייאוף העליון נגד מכבי חיפה, אבל שיחת היום במועדון היא סביב עתידו של המאמן ניסו אביטן.

כפי שפרסמנו אתמול, המאמן שוחח לאחר חצי הגמר עם היועץ המקצועי אורן גולן שדרש ממנו הבהרות לגבי העונה הבאה. אביטן ביקש להמתין לשבוע הבא, ואילו גולן כבר בוחן אופציות נוספות כמו אורי גוטמן וחיים סילבס. בכל מקרה, במועדון עדיין חושבים כי גם האופציה שאביטן יישאר לעונה נוספת קיימת ואפילו הסיכוי שזה יקרה גבוה.

"אביטן טרם סיפר על אופציה רלוונטית, ולמרות התעניינות זו או אחרת לא קיבלנו פנייה. יש לו חוזה לעונה הבאה ולכן אף מאמן אחר לא יסכם או יוחתם עד שאביטן יודיע אחרת, אבל לא נחכה לו לנצח", אמרו בחדרה. במקביל, במועדון כבר בוחנים אופציות למחנה אימונים ולמרות בדיקה על מיקום באוסטריה, בימים האחרונים עלתה גם אופציה לגבי מחנה אימונים בבולגריה שם המתקן הרשים את ראשי המועדון.

אביטן.
אביטן. "עדיין לא קיבלנו פנייה רשמית" (אודי ציטיאט)

ניסו אביטן אמר לקראת המשחק נגד מכבי חיפה: "הפרק של הגביע נגמר. עשינו מסע ארוך, יפה ומכובד. נשארו לנו 8 משחקים נגד הקבוצות הכי טובות בישראל וחשוב לנו להיראות טוב. עם כל הבעיות של הסגל הקצר והפצועים נרצה להראות שמגיע לנו להיות חלק מהפלייאוף העליון. יש לנו לא מעט נעדרים. ירין פרץ מוצהב, סלים עמאש עבר ניתוח, אליאל פרץ, ויטלי גנון ועדן קארצב פצועים ובספק. אנחנו גם במגמת שילוב שחקנים צעירים ככה שנשתמש במלוא הסגל שלנו".

המאמן התייחס גם לשמירת המתח אחרי ההדחה מהגביע: "זה משהו שמאוד חשוב לנו כמועדון, להראות שאנחנו יודעים לשחק גם כשאין על מה להילחם במרכאות, אם כי כבוד ויוקרה הם דברים לא פחות חשובים מהישגיות. מצד אחד אנחנו באמת בסגל חסר, אבל מצד שני צריכים להראות מחויבות ולהוכיח שאפשר לשחק כדורגל טוב ולהוות יריב לכל מועדון בכדורגל הישראלי".

מבחינה מקצועית נראה כי אביטן יבצע מספר שינויים בהרכב, אבל יעלה עם ההרכב החזק ביותר כאשר הוא עדיין מתלבט בין שלושה בלמים או שיטה עם ארבעה שחקני הגנה. בלם קבוצת הנוער גלעד אברמוב עשוי לערוך בכורה בבוגרים. האחרון מתאמן כבר זמן רב בקבוצת הבוגרים ועשוי לקבל מספר הזדמנויות במשחקים עד לסיום העונה. ירין פרץ ייעדר בגלל צהובים ואילו אליאל פרץ פצוע בקרסול. דיא לבאבידי ערך אתמול אימון מלא ועשוי לפתוח במשחק.


חיים סילבס. יאמן את חדרה בעונה הבאה? (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, ויסאם רבאח, דויד מתיאוס, מקסים גרצ'קין, ג'ורג' פוצ'יבה, עדן קארצב (גלעד אברמוב), מנשה זלקה, נייתן אודווה, דובב גבאי, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי