דיווח: ברצלונה תבצע מהפך בהגנה, מעוניינת באלכסנדר איסק

אלכסנדר איסק
אלכסנדר איסק | Gettyimages

לאחר ה-4:4 נגד ויאריאל, אלופת ספרד חושבת על חיזוק בחלק האחורי לצד פיקה כאשר דה ליכט המועמד המוביל, בעוד אומטיטי, ורמאלן ומוריו יעזבו. בנוסף, המועדון עוקב אחר החלוץ השבדי בן ה-20 שמצטיין בהולנד

(גודל טקסט)
העובדה שברצלונה ספגה ארבעה שערים בתיקו 4:4 נגד ויאריאל מעוררת דאגה בברצלונה לקראת העתיד. לפי העיתון "ספורט" הנהלת הקבוצה מתכננת מהפיכה בעונה הבאה כאשר סמואל אומטיטי שעד לפציעות שלו היה הבלם הכי מרשים בבארסה אמור להימכר בקיץ הקרוב ויעזוב. קלמון לאנגלה אמור לקבל את חולצת ההרכב הראשון אחרי שנה מרשימה יחד עם ג'רארד פיקה. הבלם הצעיר בן ה-19 ז'אן-קלוד טודיבו שנרכש מטולוז יושאל לאייאקס בתקווה שלאחר מכן ברצלונה תרכוש את סטפן דה ליכט מאייאקס והמהפכה תושלם.


בברצלונה נזכרים בגעגועים בצמד קרלס פויול וג'רארד פיקה שהיה פחות או יותר בלתי עביר. מאז שפויול עזב בגלל שלא הרגיש פיזית שהוא יכול להמשיך לשחק, מחפשים בברצלונה את היורש שלו שיוכל לשחק לצד פיקה, שחזר לכושר טוב אחרי פתיחה גרועה של העונה. תקופה מסוימת היה חאבייר מסצ'ראנו שותף טוב, אבל גם הוא הרגיש שאין לו כוחות ועזב לסין.


סמואל אומטיטי נראה כמו השחקן שכולם חיפשו, אבל אחרי הפציעה בברך שמאל לא מדובר יותר באותו שחקן ובעיתון "ספורט" כתבו שהוא כעת צל של עצמו. ייתכן שטעה כשלא עבר ניתוח והיה יכול לחזור ליכולת הקודמת שלו, אבל הוא התעקש. כאשר פיקה לא שיחק לראשונה העונה מול הצוללת הצהובה בארסה חטפה רביעייה. ההפסד חיזק את האמונה בקרב הצוות המקצועי של בארסה שצריך שינויים.


Portada @mundodeportivo: "¡OH!" #PortadaMD#Portadaspic.twitter.com/jihsOFGctB

— Radio Barça (@RadioFCB) April 3, 2019


אם דה ליכט יגיע יהיו לברצלונה שחקנים צעירים יחסית בהגנה למעט פיקה. ברצלונה גם לא בונה על ג'ייסון מוריו הקולומביאני שהגיע מושאל מוולנסיה או תומאס ורמאלן שמסיים חוזה בברצלונה בקיץ ויעזוב. ברצלונה רוצה לסגור את החתמת דה ליכט כבר באפריל. הבלם משוכנע כבר שבארסה היא המקום הכי טוב שכדאי לו לעבור אליו כדי להמשיך בקריירה מוצלחת וצריך להודיע לסוכנו מינו ראיולה שהוא רוצה לעבור רק לקאמפ נואו כשיובנטוס, מנצ'סטר יונייטד ופ.ס.ז' מגששות.


בתוך כך פורסם שהחלוץ השבדי אלכסנדר איסק בן ה-19 שמושאל מדורטמונד לווילם טווי מועמד לברצלונה. הוא כבש עשרה שערים בליגה ההולנדית וברצלונה שלחה סקאוטים לבחון אותו. גובהו של החלוץ (1.91 מטר) וחוסנו הפיזי גרמו לכך שכמה מהגדולות באירופה מתעניינות בו. הוא חתום בדורטמונד עד 2022.



תנסה להחתים את דה ליכט כבר בחודש אפריל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי