צפו: ארסנל במקום השלישי אחרי ניצחון 0:2 על ניוקאסל

שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים | Gettyimages

התותחנים נהנו משערים של ראמזי (30) ולקאזט (82), גברו על המגפייז וחלפו על פני מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. הקבוצה של בניטס עדיין נמצאת בסכנת ירידה

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בפרמיירליג ננעל הערב (שני), כשארסנל ניצחה 0:2 את ניוקאסל באצטדיון האמירויות. בעקבות הניצחון, התותחנים עקפו את מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם בטבלה וטיפסו אל המקום השלישי.

12 דקות משריקת הפתיחה, שער של ארסנל נפסל. ארון ראמזי כבש אחרי כדור קרן אבל השופט החליט לפסול את השער בטענה לעבירה של סוקרטיס בתוך הרחבה. בדקה ה-30 המארחת עלתה ליתרון. ראמזי מסר לאלכסנדר לקאזט שנעצר ברחבה אך הכדור הגיע היישר לרגליו של הקשר הוולשי שבעט נהדר כדור שפגע בקורה ונכנס לרשת.

עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית התותחנים כמעט כבשו את השני אחרי התקפה מצוינת שכללה חילופי מסירות של ארון ראמזי ומסוט אוזיל, הכדור הגיע לאלכסנדר לקאזט שבעט בוולה בסיבוב והכדור שהיה בדרך לרשת נעצר אצל מאט ריצ'י שהציל מקו השער כדור שכבר עבר את השוער.


ארון ראמזי ומיגל אלמירון (Gettyimages)

בדקה ה-72 אובמיאנג כמעט הכפיל את התוצאה אחרי שנשאר במצב של אחד על אחד מול שוער ניוקאסל מרטין דוברבקה, אבל הסלובקי הצליח להדוף את הבעיטה החזקה של החלוץ. 10 דקות לאחר מכן החלוץ הצרפתי הצליח הצליח למצוא את הרשת אחרי עוד התקפה נהדרת, והקפיץ מעל השוער את השער שהבטיח לתותחנים ניצחון.

ארסנל השיגה עוד שלוש נקודות יקרות במאבק על הכרטיס לליגת האלופות וטיפסה למקום השלישי בפרמיירליג על חשבון מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם. בצד השני, השחקנים של רפא בניטס עדיין לא הבטיחו את ההישארות בליגה והם נשארו במקום ה-14, רחוקים רק שבע נקודות מהקו האדום.

 

אונאי אמרי חוגג העפלה למקום השלישי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי