סארי: "האוהדים שקראו לפטר אותי היו צריכים לחכות לסיום"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

למרות ה-1:2 הדרמטי, הקרע בין המאמן לאוהדי צ'לסי מחריף. המאמן על ספסולם של הזאר וקאנטה: "הם לא יכולים לשחק 70 משחקים בעונה". מנג'ר קרדיף השתולל: "זו הליגה הטובה בעולם עם השופטים הכי גרועים. זה פשע"

(גודל טקסט)
צ'לסי השיגה אתמול ניצחון 1:2 סופר דרמטי בקרדיף והשאירה לעצמה סיכוי לסיים במקום הרביעי המוביל לליגת האלופות, כשהיא מדורגת שישית בטבלה במרחק נקודה ממנצ'סטר יונייטד הרביעית. אלא שאפשר להשתמש בקלישאה האומרת: "עוד ניצחון ואבדנו". קרדיף הובילה 0:1, צ'לסי נראתה רע והשוותה משער בעמדת נבדל ברורה של ססאר אספיליקווטה, אבל הקוון אדי סמרט לא אותת לשופט.


ניל וורנוק מנג'ר קרדיף בן ה-70 היה צריך לשמור אתמול על עצמו אחרי שהשתולל על הקווים ובסיום אמר: "זה הליגה הכי טובה בעולם עם השופטים הכי גרועים בעולם". הוא עוד ישמע מההתאחדות האנגלית אחרי שטען כי ההחלטות נגד הקבוצה הוולשית היו לא פחות ולא יותר מאשר "פשע" וגם "הרס הנשמה". אם קרדיף תרד ליגה ותפסיד הרבה כסף, הוא טוען שכדאי לבוא בטענות לשופט קרייג פאוסון. למאמן היו טענות נוספות ולדבריו השופט היה צריך להרחיק את אנטוני רודריגר בלם הבלוז.


אוהדי צ'לסי החליטו כבר מזמן שהם לא רוצים לראות את מאוריציו סארי בקבוצה ושרו לו במהלך המשחק שהם רוצים שיעזוב ומקווים שיפוטר, בזמן שהאורחת פיגרה 1:0. גם הניצחון לא שינה את התחושות כלפיו על אף שהחילופים הטובים שלו ובהם הכנסת אדן הזאר ורובן לופטוס-צ'יק, ניצחו את המשחק. 



רובן לופטוס צ'יק. עוד ניצחון כזה ואבדנו (AFP)


המאמן האיטלקי נשאל אחרי המשחק אם הוא אכן מתכוון ללכת כפי שביקשו האוהדים. סארי אמר: "לא, לא. אני רוצה להישאר. אני רוצה לשפר את התוצאות של הקבוצה. זה לא היה יום קל עבורנו. יש כרגע פער איכות בין מנצ'סטר סיטי וליברפול לבינינו, אבל מול שאר הקבוצות אנחנו יכולים להתמודד שווה בשווה. אם נרצה להיות בין שתי הראשונות נצטרך לעבוד קשה תקופה ארוכה. היה לנו מזל כי שיחקנו רע מחצית ראשונה, אבל הניצחון הגיע לנו".


על האוהדים: מבין את ההרגשה שלהם. אני כבר 45 שנה על כר הדשא ויודע איך חשים אוהדים מתוסכלים. עדיף שהיו מחכים לסיום המשחק עם הקריאות לפטר אותי, אבל בזמן האחרון התרגלתי גם לזה. אולי אני צריך לעבוד קשה לשנות את דעתם".


סארי לא ניסה אפילו לקבל קצת סימפטיה מהואהדים אחרי שפתח בלי הזאר, אנגולו קאנטה והכוכב הלוהט של צ'לסי קאלום הדסון-אודוי שאפילו לא שותף. אוהדי צ'לסי שהגיעו לתמוך בקבוצה אתמול בקארדיף השתוללו כשאודוי נשאר על הספסל ובמקומו נכנס אוליביה ז'ירו שכבש רק שער ליגה אחד העונה. לפחות לגבי לופטוס-צ'יק, סארי צדק אחרי שהוא כבש את שער הניצחון בזמן פציעות. על כך שהזאר וקאנטה לא פתחו אמר: "הם לא יכולים לשחק 70 משחקים בעונה".


'An amazing feeling!' @Rubey_LCheek tells us exactly what he was thinking after that decisive late goal in Cardiff today! pic.twitter.com/PCuKF6uuXC

— Chelsea FC (@ChelseaFC) 31 במרץ 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי