צפו בתקציר: מכבי פ"ת והפועל רעננה נפרדו ב-1:1

גידי קאניוק
גידי קאניוק | אריאל שלום

רק כ-200 צופים טרחו להגיע למשחק התחתית ולראות שער נפלא של קאניוק (44) ושוויון של גאנם (55) שהותירו את השתיים במרחק שבע נקודות מהקו האדום. לוזון: "משחק מתיש, שתי הקבוצות העדיפו לא להפסיד"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה והפועל רעננה נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 באצטדיון המושבה, משחק שלא התעלה לרמה גבוהה, אך עזר לכל אחת מהן לצבור נקודה נוספת שהרחיקה אותן למרחק של שבע נקודות מהקו האדום.

בסך הכל כ-200 צופים באיצטדיון המושבה צפו בגידי קאניוק, שלא כבש מאז המחזור השישי, שובר בצורת עם בעיטה נהדרת בדקה ה-44, אלא שקייס גאנם איזן וקבע חלוקת נקודות בדקה ה-55 עם נגיחה מתוך הרחבה. עד לסיום לא נראו הזדמנויות מצד שתי הקבוצות, שנראה היה שהסתפקנו בנקודה.

חמישה מחזורים לסיום העונה, שתי הקבוצות מתקרבות להבטחת מקומן בליגה, כשבשבוע הבא פתח תקווה תתארח בסכנין ותנסה לא להסתבך ורעננה תתארח באשדוד.


גאנם. שוויון ששמר על פער די מבטיח מהקו האדום (אריאל שלום)

בסיום אמר מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי: "קיבלנו גול בדקה קריטית וידענו לחזור. חבל שלא ניצחנו, אבל אי אפשר להיות חזירים וכל נקודה זו ברכה. יש עלינו לחץ ואי אפשר להתעלם מזה, זו שמחה אחרי התוצאה של אשדוד אתמול. יש לנו המון שחקנים צעירים – שלא משחקים כי הם צעירים, אלא כי הם טובים – ואנחנו סומכים עליהם. בעזרת השם נישאר בליגה".

מנגד, גיא לוזון הודה: "זה היה משחק מתיש, עם הרבה עצבים ומתח. זה היה משחק חלש, אבל בעקבות הניצחון של אשדוד צריך כל נקודה כדי להישאר ושתי הקבוצות יותר פחדו להפסיד מאשר רצו לנצח. זו נקודה חשובה וזה מה שניקח מהמשחק. אנחנו צריכים ועד 4-5 נקודות כדי להבטיח את ההישארות ללא כל קשר ליריבות שלנו. עונה הבאה? אשאר בוודאות במכבי פ"ת".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי