נציג מכבי חיפה ייצא לטורקיה לשיחות על רכישת פריי

קרים פריי
קרים פריי | מאור אלקסלסי

במועדון הירוק מרוצים מאוד מהקשר הטורקי וינסו למצות את המו"מ עם איסטנבול בשאקשהיר עוד לפני סיום העונה. בלבול מתלבט אם לפתוח במרכז השדה עם מנדז'ק או פלקושצ'נקו נגד מכבי תל אביב בשבת

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק בשבת מול מכבי תל אביב. במועדון מקווים כי כבר ביומיים הקרובים יחזרו כל שחקני הקבוצה לאימונים לאחר שעופרי ארד ומוחמד אבו פאני שיחקו אתמול (שלישי) במדי הנבחרת הצעירה במשחק האימון מול נבחרת גאורגיה כאשר הגאורגים ניצחו 1:2.

אגב, את השער של ישראל בהפסד לגיאורגיה כבש ארד ממסירה של אבו פאני. גם ג'ורג' מנדז'ק יחזור ממשחקי נבחרת קמרון לסגל הקבוצה לאחר שנעדר בהפסד מול בני יהודה בגלל צהובים. בלבול טרם תרגל הרכב אך נראה כי ההתלבטות של המאמן היא בעיקר במרכז השדה בין מקסים פלקושצ'נקו לבין ג'ורג' מנדז'ק, כשנראה כי מקומם של נטע לביא וקארים פריי מובטח. גם מוחמד אבו פאני עשוי לפתוח. מי שייעדר הוא המגן ארנסט מאבוקה המורחק ורז מאיר יפתח במקומו.

בינתיים, בחיפה רוצים להשאיר את קארים פריי בקבוצה גם בעונה הבאה אך מודעים לעלויות הגבוהות של השחקן. ייתכן כי כבר בקרוב ייצא נציג של המועדון לטורקיה כדי לנהל שיחות עם ראשי קבוצתו של השחקן איסטנבול בשאקשהיר. מחירו של הקשר עמד במהלך חודש ינואר על כ-1.7 מיליון יורו ובחיפה מקווים כי יוכלו להוריד את הסכום ככל שניתן. השחקן עצמו התחבר מיידית לקבוצה והביע נכונות להישאר כאשר יבקש חוזה לשנתיים. "קארים שחקן נהדר שהתחבר מקצועית וחברתית ונעשה הכול בכדי להשאירו", אמרו במועדון.


קארים פריי. הביע נכונות להישאר בכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

בתוך כך, שחקני מכבי חיפה הופתעו אתמול מהאגרסיביות של הבלם אליסון דוס סנטוס במהלך האימון, כאשר זה תיקל את קארים פריי. האחרון העיר לדוס סנטוס והצדדים נרגעו לאחר מספר דקות. במועדון הסבירו כי לא מדובר במקרה יוצא דופן ולכן האימון נמשך והשחקן לא נזרק על ידי המאמן מרקו בלבול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי