מבישול מול סאות'המפטון לליגה א': יובל שבתאי חתם במכבי טמרה

מאור בוזגלו, יובל שבתאי, מוחמד גדיר
מאור בוזגלו, יובל שבתאי, מוחמד גדיר | Catherine Ivill - AMA / Contributor

הקשר שסיפק אסיסט למאור בוזגלו ב-1:1 ההיסטורי בסנט מארי, הצטרף לקבוצה מהליגה השלישית אחרי שפתח את העונה באחי נצרת. במקביל, יובל אבידור בדרכו להפועל מרמורק ומי שצפוי לשלם את המחיר הוא עידו אקסברד

(גודל טקסט)

בזמן שהפעילות בליגות המקצועניות נמצאת בהקפאה בעקבות הסגר, קבוצות ליגה א' עובדות במרץ על חיזוק הסגלים להמשך העונה ושתיים מהן צירפו היום (שני) שחקנים עם עבר עשיר בליגת העל: מכבי טמרה החתימה יובל שבתאי, בעוד יובל אבידור בדרך להפועל מרמורק.

שבתאי בן ה-34 גדל בקריית שמונה ובמהלך הקריירה עבר בהפועל עכו, הפועל חיפה, הפועל רעננה ומכבי פתח תקווה, אך כנראה שהרגע הזכור ביותר שלו הגיע במדי הפועל באר שבע לפני קצת יותר מארבע שנים, כאשר הקשר בישל למאור בוזגלו שער נגד סאות'המפטון האנגלית באצטדיון סנט מארי, במשחק בו הדרומיים הבטיחו עלייה משלב הבתים של הליגה האירופית. את העונה הנוכחית פתח שבתאי באחי נצרת מהליגה הלאומית, ממנה שוחרר לפני מספר ימים וכעת נענה לבקשתו של המנהל המקצועי שמעון הדרי להצטרף למכבי טמרה.

בסרטון: 1:1 היסטורי בין הפועל ב"ש לסאות'המפטון

באשר לאבידור, החלוץ ששיחק בשניים האחרונות בהפועל נוף הגליל ובמ.ס כפר קאסם מהליגה הלאומית, ישדרג כעת את הקבוצה של ארז בנודיס וניסן יחזקאל ממחוז דרום בליגה השלישית. אבידור עבר בין השאר בהפועל חיפה, הפועל קריית שמונה, מכבי תל אביב, מכבי נתניה ובני סכנין. מי שצפוי לשלם את מחיר הגעתו הוא החלוץ עידו אקסברד, שיעזוב את מרמורק.

יובל שבתאי, וירג'יל ואן דייק
יובל שבתאי, וירג'יל ואן דייק | Michael Steele / Staff

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי