אשתו של ערן זהבי: "הוכחת שאתה אחד ויחיד בדור שלך"

ערן זהבי
ערן זהבי | מאור אלקסלסי

שי זהבי פרסמה פוסט נרגש בעמוד האינסטגרם לאחר ההופעה הבלתי נשכחת הכוכב ב-2:4 של ישראל על אוסטריה: "התעלמת מכל הרעשים מסביב והתרכזת בעיקר"

(גודל טקסט)
אשתו של ערן זהבי, שי, העלתה הערב (ראשון) פוסט נרגש בעמוד האינסטגרם שלה בסיום המשחק בסמי עופר בו ניצחה נבחרת ישראל את נבחרת אוסטריה 2:4


זהבי, שכבש כזכור גם את השער לפני שלושה ימים ב-1:1 נגד סלובניה, להט על המגרש עם שלושער נפלא ובישול וסחף את נבחרת ישראל לאחת ההופעות הגדולה ביותר שלה בשנים האחרונות.


"סין-ישראל. 11 שעות טיסה, התרגשות לקראת המשחקים הבאים בנבחרת ישראל, החזרה לסמי עופר, הביקורת הטובות והפחות טובות, סוגרי החשבונות, המפרגנים, האוהבים, ההתרגשות. הוכחת שאתה אחד ויחיד בדורו, מתעלם מכל הרעשים מסביב, מתרכז בעיקר- להביא ניצחון לנבחרת, להוכיח שוב כל פעם מחדש למה אתה מסוגל, להביא גאווה למדינה שלך", כתבה שי זהבי הנרגשת והוסיפה: "עשית את זה אהוב שלי גאה בך! מאושרת בשבילך! מתרגשת בשבילך! אוהבת אותך! היעד הבא: ישראל-סין להגשים מטרות נוספות".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סין-ישראל. 11 שעות טיסה, התרגשות לקראת המשחקים הבאים בנבחרת ישראל, החזרה לסמי עופר, הביקורת הטובות והפחות טובות, סוגרי החשבונות, המפרגנים, האוהבים, ההתרגשות. הוכחת שאתה אחד ויחיד בדורו, מתעלם מכל הרעשים מסביב, מתרכז בעיקר- להביא ניצחון לנבחרת, להוכיח שוב כל פעם מחדש למה אתה מסוגל, להביא גאווה למדינה שלך. עשית את זה אהוב שלי גאה בך! מאושרת בשבילך! מתרגשת בשבילך! אוהבת אותך! היעד הבא- ישראל-סין להגשים מטרות נוספות. @raddadj @eranzahavi

A post shared by ShayZahavi (@shayzahavi) on

עוד באותו נושא: שי זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי