קורטואה: "אני עדיין אחד השוערים הטובים בעולם"

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | AFP

אחרי הטעות הקשה שביצע בנבחרת בלגיה נגד רוסיה והורדתו לספסל במשחק הראשון של זידאן בריאל מדריד, השוער הגיב לביקורות: "התקשורת בספרד רוצה להרוג אותי, אבל אני מרגיש חזק"

(גודל טקסט)

הטעות הקשה שביצע טיבו קורטואה ביום חמישי נגד רוסיה אמנם לא לא מנעה מנבחרת בלגיה לנצח 1:3 בפתיחת מוקדמות יורו 2020, אבל זו הייתה סיבה נוספת להפנות חצים כנגד יכולתו של שוער ריאל מדריד, שמאז הצטרף בקיץ האחרון מצ'לסי מציג יכולת כלל לא משכנעת.

עוד כשמונה זינדין זידאן בחזרה למאמן הבלאנקוס לפני פחות משבועיים החלו שמועות בנוגע לאפשרות שזידאן יעדיף בסופו של דבר את קיילור נבאס בין הקורות ולא את קורטואה, הרי הוא היה השוער הראשון בשלוש הזכיות הרצופות בליגת האלופות, אבל הטעות האחרונה שביצע קורטואה והביקורות הקשות שהגיעו בעקבותיה בוודאי לא יוסיפו למעמדו – במיוחד לאור העובדה שהוא אכן סופסל במשחקו הראשון והיחיד של זידאן עד כה נגד סלטה ויגו, לטובת נבאס.

במהלך העונה, תחת ז'ולן לופטגי וסנטיגו סולארי, קורטואה היה שוערה הראשון של ריאל מדריד וכעת הבלגי בן ה-26 נמצא בצומת דרכים. עם זאת, בראיון שהעניק לתקשורת הספרדית הבהיר: "אני עדיין רואה את עצמי כאחד השוערים הטובים בעולם, אפילו שהתקשורת בספרד רוצה להרוג אותי. אני מרגיש חזק ורגוע כי אני יודע שאתאמן טוב ואשחק טוב. נכון שביצעתי שגיאה קטנה, אבל זה יכול לקרות, אלו חלק מחייו של שוער. המשכתי את המשחק ברוגע ובביטחון".


קורטואה. "אלו חייו של שוער" (AFP)

כבר מחר תשחק בלגיה בקפריסין נגד נבחרתו של רן בן שמעון (ראשון, החל מ-21:35 בספורט3) ולאחר פגרת הנבחרות קורטואה ישוב לריאל מדריד שתשחק נגד הואסקה, ויהיה מעניין לראות אם השוער יחזור לעמוד בין הקורות של הבלאנקוס. שבוע לאחר מכן ריאל תפגוש באמסטרדם את אייאקס בליגת האלופות, ועל פי כל ההערכות יהיה זה קיילור נבאס שיפתח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי