הרצוג על התקרית עם אלמוג כהן: "האנטשימיות הולכת ומתרחבת"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | דני מרון

מאמן נבחרת ישראל התראיין לקיקר וזעם על הטיפול הלקוי נגד האירוע המכוער של אוהד אוניון ברלין: "הגיע הזמן שהמדיניות תשתנה, חייבים לעשות משהו קיצוני". בגרמניה נפתחה חקירה בנושא

(גודל טקסט)
מאמן נבחרת ישראל אנדראס הרצוג התראיין היום (חמישי) לקיקר הגרמני היום ונשאל בין היתר על הציוץ האנטישמי שהיה נגד אלמוג כהן ונגד היהודים במשחק של אינגולשטאט נגד אוניון ברלין בו הפסידה הקבוצה 2:0.


אחרי הרחקת כהן. כזכור, במשחק צייץ אחד מאוהדי ברלין: "אין מקום ליהודים באצטדיון של אוניון – מקומם בתאי הגזים. יהודי מסריח, תזדיין מהאצטדיון שלנו, קדימה לתאי הגזים". התגובות בגרמניה היו וקשות וכהן קיבל תמיכה מקיר לקיר מחבריו לקבוצה ומההתאחדות הגרמנית.



הרצוג, ששיחק בוורדר ברמן ובאיירן מינכן בבונדסליגה הזמין את כהן לסגל הנבחרת למשחקים נגד סלובניה ואוסטריה ועל הגזענות אמר לקיקר: "הגיע הזמן שהמדיניות בגרמניה תשתנה בכל הקשור לגזענות. האנטישמיות הולכת וגדלה והחוקים לא משתנים. חייבים לעשות משהו קיצוני בנושא ולא משנה אם מדובר בתופעות בגרמניה, אנגליה ויוון".
.

התובע הכללי של גרמניה פתח בחקירה בנושא ועדיין לא היו מסקנות סופיות. הרצוג טען שהתופעה של האנטישמיות לא נשארה בגדר התפרצות של אוהד אחד בלבד אלא תופעה רחבה יותר.



אלמוג כהן (Gettyiamges)

עוד באותו נושא: אלמוג כהן, אנדי הרצוג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי