בשורות לא טובות לישראל: דויד אלאבה יהיה כשיר למשחק

דויד אלאבה
דויד אלאבה | Gettyimages

מגן נבחרת אוסטריה ובאיירן מינכן הבהיר שהפציעה לא תמנע ממנו ליטול חלק במשחקים הקרובים והוא צפוי לפתוח גם במשחק הבית נגד פולין

(גודל טקסט)
בשורות לא טובות לישראל: דויד אלאבה, מגן נבחרת אוסטריה ובאיירן מינכן הנחשב לכוכב הגדול של האוסטרים, ישחק סופית נגד ישראל, אלא אם ייפצע במשחק מחר (חמישי, 21:45) נגד פולין בבית. המגן הודיע שהוא כשיר, אחרי שסבל מפציעה בשרירים בתקופה האחרונה ועבר טיפולים במינכן.


אלאבה אמר עם הגעתו המאוחרת למחנה האימונים באוסטריה "אני בסדר. אני יכול להתאמן עם הנבחרת ואני מצפה שאוכל לשחק נגד פולין". עד כה הוא חש כאבים בירך ונאלץ לנטוש את המשחק נגד מיינץ בניצחון באיירן 0:6. אלאבה הודה שהבעיה לא נעלמה לגמרי, אבל הבהיר: "אני יכול להסתדר עם זה". 


אלאבה דיבר על חברו לקבוצה רוברט לבנדובסקי שישחק נגדו מחר: "הוא מאוד התקפי וחושב כל הזמן להבקיע. הוא מסוג השחקנים שעובד קשה, אבל פעם לא מסיר את העין מהשער. הג'וב שלו הוא לכבוש שערים והוא עובד על זה ומראה שוב ושוב עד כמה הוא טוב בזה". 


הבעיה של אוסטריה מול ישראל תהיה היעדר חלוץ 9 טבעי. גידו בורגשטאלר משאלקה פצוע ומיכאל גרגוריץ' מאאוגסבורג חולה ולא יהיה כשיר. ועם זאת, הכוכב מרקו ארנאוטוביץ', חלוץ ווסטהאם, כשיר וישחק בסגנון מעט שונה אליו הוא רגיל- אבל בכל זאת מדובר באחד מכוכבי הנבחרת שכבש שבעה שערים העונה בווסטהאם ועוד 20 בנבחרת ב-77 משחקים מאז אוקטובר 2008.



אלבה ולבנדובסקי (AFP).


ארנאוטוביץ' אמר לקראת משחקי המוקדמות: "אני חושב שאוסטריה יכולה לחזור לעצמה. פולין לדעתי מועמדת לזכייה ברשות הבית, אבל חוץ מאיתנו יש עוד כמה נבחרות שיכולות להתמודד על הכרטיס. אם אצטרך לשחק חלוץ מרכזי אני לא מרגיש שום לחץ עלי. אני כבר עשר שנים בנבחרת ואני יודע מה נדרש ממני". מארק יאנקו שזומן בגיל 35 לא מועמד לפתוח. 


 

רשויות הכדורגל באוסטריה כועסים מאוד על ממשלת אוסטריה לאחר שזו החליטה לא להעניק דרכון אוסטרי לאשלי בארנס חלוץ ברנלי שיש לו שורשים אוסטרים, אבל אזרחות אנגלית. המאמן פרנקו פודה בדק את יכולתו ויצא לראות משחק שלו בפרמיירליג, אבל זה לא עזר. מסיבות פוליטיות הוחלט בממשלת אוסטריה לוותר עליו. 

 

#HIGH5pic.twitter.com/oky98Nvknb

— ÖFB – oefb.at (@oefb1904) 19 במרץ 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי