הזאר: "ריאל מדריד? לא יודע מה יהיה בתום העונה, נראה"

אדן הזאר
אדן הזאר | AFP

כוכב צ'לסי הצטרף לאימוני נבחרת בלגיה והתייחס פעם נוספת לאפשרות שיעבור לבלאנקוס: "כרגע אני חושב רק על החודשיים הקרובים, עלינו לזכות בליגה האירופית או לכל הפחות לסיים בין ארבע הראשונות בפרמיירליג"

(גודל טקסט)

אדן הזאר הצהיר לאחרונה שהוא יודע כבר מה הן תכניותיו לעונה הבאה, שתהיה שנתו האחרונה בחוזה בצ'לסי, אבל היום (שלישי), כשהגיע לאימוני נבחרת בלגיה לקראת משחקיה במוקדמות יורו 2020 תחילה נגד רוסיה ולאחר מכן בקפריסין, שוב התייחס לאפשרות שיעזוב לריאל מדריד.

ליתר דיוק, הקשר שוב בחר לפזר ערפל סביב עתידו כשאמר: "בשלב זה אף קבוצה לא מחכה לי. יש לנו בצ'לסי עוד חודשיים חשובים מאוד, שבהם אנחנו יכולים לזכות בליגה האירופית, מפעל שאנחנו חייבים לזכות בו או לפחות לסיים בין ארבע הראשונות בפרמיירליג כדי לשוב בעונה הבאה לליגת האלופות. אני חושב רק על החודשיים הבאים בצ'לסי".

כשנשאל ספציפית על ריאל מדריד, אחרי שבין היתר אמר בעבר שהצטרפות לבלאנקוס זה ו"חלום של כל שחקן", השיב הזאר: "אני לא חושב על מה שיכול לקרות בעוד חודשיים, שלושה או ארבעה. אני לא יודע מה יהיה. אנחנו נראה".


הזאר. לא נותן לערפל סביב עתידו להתפזר (Gettyimages)

כידוע, צ'לסי לא תוכל לצרף שחקנים בשני חלונות ההעברות הבאים עקב עונש שספגה מפיפ"א בעקבות הפרת חוקי צירוף שחקנים צעירים עד גיל 18, דבר שעשוי להקשות על מכירת הזאר – על אף שהוא יוכל לעזוב ללא תמורה בתום העונה הבאה אם יישאר, מה שיוביל לאיבוד הכנסה המוערכת בכ-100 מיליון יורו. יש גם לזכור שכריסטיאן פולישיץ', קשר דורטמונד, כן יצטרף לצ'לסי בקיץ לאור העובדה שהעסקה נחתמה עוד לפני שהעונש הוטל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי